Od wielu lat stanowią silnie rozpoznawalny atrybut okresu przedświątecznego. Co więcej, społecznie pożądany. Kiedy kilka lat temu Coca-Cola emitowała reklamy bez ich udziału, konsumenci wnioskowali o przywrócenie ich jako swoistej wizytówki świąt.
Oto kultowe, czerwone ciężarówki Coca-Cola. W pierwszych dniach grudnia br. już po raz 4 znów wyruszą w ogólnopolską trasę. Ten współczesny konwój św. Mikołaja, złożony z oryginalnych amerykańskich ciężarówek, odwiedzi czternaście miast. Na wzór ubiegłorocznej edycji i w roku ubiegłym Coca-Cola daje możliwość wybrania piętnastego miasta, które odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Wystarczy w dniach 14 – 19 listopada oddać jak największą ilość ważnych głosów na dedykowanym poście na Facebooku marki z nazwą swojego miasta. Do finału zakwalifikuje się 5 lokalizacji, które następnie 23 listopada będą walczyć o głosy w rozgrywce finałowej. Wydarzenie w dodatkowym, piętnastym mieście zaplanowano na 20 grudnia.
Głosowanie: http://CokeURL.com/WyborMiasta
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz