W Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Stanisława Staszica w Siedlcach odbył się III etap konkursu międzyszkolnego ,,Dziedzictwo epok. Rok 2022 rokiem romantyzmu polskiego."
Organizatorkami i koordynatorkami konkursu z ramienia ZSP nr 3 były: prof. Edyta Pachnik, prof. Elżbieta Jasińska-Gnat, prof. Monika Ławecka, prof. Karolina Sulej. W wydarzeniu poza drużyną z Samochodówki brały udział zaprzyjaźnione Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych: przedstawiciele ZSP nr 1 wraz z prof. Beatą Mazurkiewicz, ZSP nr 4 - opiekunem była prof. Magdalena Chojecka oraz ZSP nr 6 wraz z prof. Małgorzatą Remiszewską.
Oceny uczestników biorących udział w konkursie dokonało jury w składzie: przewodniczący – Dyrektor ZSP nr 3 Krzysztof Grzegorczuk oraz profesor Aleksandra Mokrzecka i profesor Jadwiga Kajda.
Przed rozpoczęciem konkursu Dyrektor ZSP nr 3 Krzysztof Grzegorczuk powitał przybyłych gości: - Już na tym etapie zwycięzcami są wszyscy. Dlaczego? W życiu najważniejsze jest to, żeby nam się chciało coś zrobić, by działać. Cieszymy się, że możemy tu się spotkać, uczynić coś dobrego, pożytecznego.
Po przemówieniu rozpoczął się konkurs złożony z czterech kategorii: - teleturnieju wiedzy o epoce romantyzmu, kalamburów, rozpoznania utworu romantycznego oraz stworzenia żywego obrazu. W ostatniej kategorii uczestnicy mieli za zadanie odtworzyć jedno z wybranych dzieł malarskich z epoki romantyzmu.
Po krótkiej przerwie ogłoszono wyniki. Pierwsze miejsce zajęli uczniowie z ZSP nr 3. Na drugim miejscu uplasowali się przedstawiciele Elektryka, a na trzecim i czwartym - goście z ZSP nr 6 i nr 4. Młodzież otrzymała nagrody, a wśród nich m.in. vouchery do parku trampolin, siedleckich restauracji, a także drobne upominki, pamiątkowe dyplomy oraz książki.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu zyciesiedleckie.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz