Zamknij

Starszy Specjalista Ds. Obsługi Nieruchomości

Nr oferty: StPr/25/1785Dodane przez: POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Terespolska 12 B, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Nadzorowanie i bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości. Prowadzanie niezbędnej dokumentacji dot. nieruchomości np. książka obiektu. Współpraca z firmami zewnętrznymi w obszarze zlecania i nadzorowania wykonania przeglądów technicznych budynków i infrastruktury. Zlecanie i nadzór wykonania napraw oraz konserwacji instalacji technicznych. Udział w tworzeniu budżetu na utrzymanie i rozwój nieruchomości. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zaplanowanych remontów i inwestycji np. wniosek o pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót budowlanych, dokumentacja odbiorowa. Przygotowywanie zapytań ofertowych, a także zbieranie i weryfikowanie ofert na prace związane z konserwacją, remontami i rozbudową nieruchomości. Weryfikacja umów na prace remontowe i modernizacyjne. Nadzór nad pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz ich protokolarny odbiór. Raportowanie przełożonemu statusu przebiegu prac remontowych oraz podjętych działań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 6 800 do 9 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Terespolska 12B, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 506 253 292
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na terenie gminy Siedlce, prowadzenie pracy socjalnej, obsługa oprogramowania POMOST.
StPr/25/1815
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach biurowych i socjalnych. Zamiatanie i mycie powierzchni płaskich. Zbieranie i wynoszenie śmieci, wymiana worków. Wycieranie kurzu. Praca w godzinach 8.00-12.00 (elastyczne godziny pracy).
StPr/25/1820
data rozpoczęcia pracy od 28.08.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN

Pomoc przy wycince drzew trudnodostępnych min. w ogrodach. Praca Siedlce i okolice - pracodawca zapewnia dojazd. Po okresie próbnym możliwość dalszej współpracy.
StPr/25/1813
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 384 do 6 117 PLN

Zarabianie wtyczek przemysłowych, kablowanie szafi tablic elektrycznych, cięcie przewodów. Praca w godzinach 7.00-15.00
StPr/25/1805
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Prowadzenie biblioteki szkolnej.
StPr/25/1791
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

Tworzenie i publikowanie materiałów promocyjnych. Udział w organizacji wydarzeń i promocji firmy. Udział w targach i wystawach. Współpraca z grafikami , wymyślanie nowych pomysłów na marketing. Realizacja strategii marketingowej firmy.
StPr/25/1792
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wykonywanie stylizacji rzęs.
StPr/25/1784
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Nadzorowanie i bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości. Prowadzanie niezbędnej dokumentacji dot. nieruchomości np. książka obiektu. Współpraca z firmami zewnętrznymi w obszarze zlecania i nadzorowania wykonania przeglądów technicznych budynków i infrastruktury. Zlecanie i nadzór wykonania napraw oraz konserwacji instalacji technicznych. Udział w tworzeniu budżetu na utrzymanie i rozwój nieruchomości. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zaplanowanych remontów i inwestycji np. wniosek o pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót budowlanych, dokumentacja odbiorowa. Przygotowywanie zapytań ofertowych, a także zbieranie i weryfikowanie ofert na prace związane z konserwacją, remontami i rozbudową nieruchomości. Weryfikacja umów na prace remontowe i modernizacyjne. Nadzór nad pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz ich protokolarny odbiór. Raportowanie przełożonemu statusu przebiegu prac remontowych oraz podjętych działań.
StPr/25/1785
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 800 do 9 000 PLN

Przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.). Tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości. Udział w opracowywaniu budżetów nieruchomości. Opracowywanie danych i analiz wspierających procesy decyzyjne dot. nieruchomości. Analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości. Monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji wyników. Współpraca z działem finansowym, księgowym, kontrolingu w obszarze zarządzania nieruchomościami. Identyfikacja i raportowanie trendów i potencjalnych ryzyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, na podstawie przeprowadzonych analiz. Przygotowywanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku sprawozdawczości ESG oraz innych sprawozdań wymaganych prawnie.
StPr/25/1786
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 9 000 PLN

Sprzedaż produktów alkoholowych, dbanie o ekspozycję towaru, przyjmowanie dostaw oraz utrzymywanie porządku w sklepie.
StPr/25/1780
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 666 PLN