Przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.). Tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości. Udział w opracowywaniu budżetów nieruchomości. Opracowywanie danych i analiz wspierających procesy decyzyjne dot. nieruchomości. Analiza danych operacyjnych i finansowych działu nieruchomości. Monitorowanie wskaźników KPI oraz tworzenie wizualizacji wyników. Współpraca z działem finansowym, księgowym, kontrolingu w obszarze zarządzania nieruchomościami. Identyfikacja i raportowanie trendów i potencjalnych ryzyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, na podstawie przeprowadzonych analiz. Przygotowywanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku sprawozdawczości ESG oraz innych sprawozdań wymaganych prawnie.
StPr/25/1786
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 9 000 PLN