Zamknij

Co to jest CRM bez kodu?

07:41, 26.07.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 07:41, 26.07.2024

CRM to oprogramowanie, które ma ułatwić zarządzanie procesami sprzedażowymi i marketingowymi. Z pomocą tego narzędzia możesz też kontrolować łańcuch dostaw i dbać o relacje z klientami, dlatego tak wiele firm korzysta z tego rozwiązania. Do dyspozycji masz tradycyjny CRM wymagający pomocy programisty, a także CRM bez kodu, który zyskuje coraz większą popularność. Dowiedz się zatem, co to jest CRM bez kodu.

Czym jest CRM bez kodu?

CRM bez kodu, który jest też nazywany CRM no code, służy do zrozumienia potrzeb oraz indywidualnych preferencji klientów. Dzięki temu możesz tworzyć spersonalizowane oferty, dostosować komunikację do klientów, a także budować długotrwałe relacje z odbiorcami. Tradycyjnie system CRM opiera się na kodowaniu i technikach skryptowych, ale coraz częściej wykorzystywany jest właśnie CRM bez kodu. Takie rozwiązanie jest dużo bardziej intuicyjne, ponieważ może opierać się na interfejsie typu „przeciągnij i upuść”, komponentach modułowych czy też na gotowych szablonach. Z pomocą takich nowoczesnych systemów CRM możesz m.in.:

  • zautomatyzować obsługę klientów,
  • zarządzać danymi,
  • poprawić efektywność sprzedaży,
  • zadbać o automatyzację marketingową,
  • poprawić doświadczenia klientów.

Jakie zalety ma CRM bez kodu?

System CRM bez kodu może zapewnić Twojej firmie wiele zalet. Kluczowe jest jednak to, abyś wybrał odpowiednie narzędzie – np. oferowane na stronie https://nicesoft.pl/crm/. Sprawdź, jakie są najważniejsze korzyści z wdrożenia nowoczesnego systemu CRM bez kodu.

Możliwość samodzielnego wdrożenia

Systemy CRM bez kodu umożliwiają samodzielne wdrożenie. Dzięki temu nie potrzebujesz pomocy programistów, co mogłoby generować dodatkowe koszty. Do dyspozycji masz intuicyjny interfejs, więc poradzisz sobie z dopasowaniem narzędzia do swoich potrzeb. Jedyne, czego potrzebujesz to dostęp do Internetu.

Integracja z innymi narzędziami

Kolejną ważną zaletą CRM bez kodu jest możliwość integracji z różnymi narzędziami, które wykorzystujesz w swojej firmie. Dotyczy to np. systemów e-commerce, systemów obsługi klienta, kalendarzy oraz aplikacji do obsługi e-maili. Wystarczy, że zsynchronizujesz potrzebne informacje, a uzyskasz dostęp do najważniejszych informacji na temat klientów – bez konieczności logowania się do różnych systemów.

Oszczędność pieniędzy

Finanse to istotna kwestia dla każdej firmy, dlatego powinieneś zwrócić uwagę na to, że nowoczesny CRM bez kodu to tańsza opcja w porównaniu do klasycznego CRM. Wynika to przede wszystkim z możliwości samodzielnego wdrożenia tego rozwiązania, co nie wymaga zatrudnienia programistów. Zainstalowanie systemu CRM no code nie wymaga też dużej ilości czasu, więc szybciej zaczniesz analizować zachowania klientów, zyskasz kontrolę nad działaniami marketingowymi i wprowadzisz ewentualne zmiany.

Dopasowanie do potrzeb firmy

Każda firma ma nieco inne potrzeby, dlatego ważne jest to, że CRM no code można personalizować. W zależności od narzędzia, które wybierzesz, możesz dodawać niestandardowe pola, generować raporty, a także dopasowywać interfejs do wymagań firmy.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%