Zamknij

Magnesy reklamowe - dlaczego warto w nie inwestować?

00:00, 16.06.2022 artykuł sponsorowany

By firma mogła zaistnieć w świadomości klientów i trwale zapisać się w ich pamięci, potrzebuje skutecznego marketingu. Strategii reklamowych jest wiele - a jedną z nich jest wykorzystanie gadżetów reklamowych z logo firmy. Nie trzeba inwestować w skomplikowane produkty, by osiągnąć zamierzony efekt: zobacz, dlaczego magnesy reklamowe są tak dobrym rozwiązaniem. 

Magnesy reklamowe - dlaczego warto?

Z pewnością niejeden raz widziałeś lodówki ozdobione dziesiątkami magnesów. Wiele osób lubi je zbierać - wybierając te, które prezentują się najciekawiej. Takie magnesy to nie tylko dekoracja, gdyż pełnią również funkcję praktyczną, umożliwiającą przymocowanie do lodówki listy zakupów, zdjęcia, notatki lub pocztówki. Upodobanie ludzi do kolekcjonowania magnesów możesz wykorzystać, planując strategię marketingową dla swojej firmy: jeśli stworzysz estetyczne magnesy ze swoim logotypem, to reklama Twoich usług znajdzie się w domu każdego z Twoich dotychczasowych klientów. 

Na magnesach reklamowych możesz umieścić nazwę swojej firmy, dane kontaktowe, adres strony internetowej i podstawowe informacje o zakresie usług, które świadczysz. To, co widzimy wielokrotnie, zaczynamy automatycznie postrzegać jako znane i sprawdzone - osoby, które będą widywały Twoje logo na magnesie regularnie, później na zakupach chętniej wybiorą produkty Twojej marki. 

Magnesy reklamowe - prezent dla każdego

Otrzymywanie prezentów to zawsze przyjemne przeżycie. Nie jest nawet aż tak ważne, co dostajemy - liczy się gest! To właśnie dlatego rozdawanie klientom niewielkich upominków w postaci reklamowych gadżetów w znaczącym stopniu przyczynia się do poprawy wizerunku marki. Klienci będą cię postrzegać jako osobę, która dba o ich potrzeby i chce, by byli zadowoleni z każdego zakupu. Miłe zaskoczenie, które przeżyją podczas otwierania zamówionej paczki, może skłonić ich do tego, by kolejne zamówienie również złożyć właśnie w Twojej firmie - lub też by polecić ją swoim znajomym i rodzinie. 

Magnesy to dodatkowo prezent uniwersalny. Nadaje się dla każdego: każda osoba może umieścić je na swojej lodówce i cieszyć się tą prostą, lecz bardzo lubianą ozdobą. Bez problemu dopasujesz projekt magnesów do grupy docelowej swoich klientów, niezależnie od tego, czy są nią uczniowie szkół podstawowych, prawnicy, lekarze czy artyści. Świetnie prezentująca się grafika na magnesie na pewno skłoni ich do umieszczenia go w widocznym miejscu - gdzie, bez żadnego Twojego udziału, będzie działał jako Twoja reklama. 

Jaki rodzaj magnesów reklamowych wybrać?

Ogromną zaletą magnesów reklamowych jest to, że zamawiając je, możesz zrealizować prawie wszystkie swoje pomysły - nawet te naprawdę nietypowe. Magnesy mogą przybierać dowolne kształty, a wysokiej jakości druk gwarantuje realizację wszelkich projektów. 

Zwykłe, płaskie magnesy z laminowanej folii to najprostsza w produkcji i najtańsza opcja. Warto wybrać ją wtedy, gdy zależy Ci na wyprodukowaniu bardzo dużej ilości gadżetów reklamowych. Nie są aż tak trwałe, jak inne rodzaje magnesów, ale nadal mogą prezentować się nienagannie i zachwycać wykonaniem. Jeśli zależy Ci na nieco wyższej jakości i podkreśleniu tego, że produkty Twojej marki zaliczają się do klasy premium, możesz zdecydować się na magnesy wypukłe, zabezpieczone dodatkową warstwą poliuretanu. Nadaje ona trwałość, ale także niecodzienny wygląd: takie magnesy są bardzo estetyczne i już na pierwszy rzut oka kojarzą się z wysoką jakością. Szukasz czegoś oryginalnego, kolorowego i nieszablonowego? Sięgnij po trójwymiarowe magnesy wykonane z elastycznego materiału soft PVC.

Magnesy reklamowe są skutecznym, niedrogim i prostym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Można wyprodukować je w praktycznie dowolnym kształcie i kolorze, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkcji i wysokiej jakości materiałów gotowy produkt zachwyca trwałością i estetyką. Magnesy reklamowe możesz zamówić na stronie https://polinal.pl/produkty/magnesy-reklamowe

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%