Zamknij

KSIĘGOWA / KADROWA

Nr oferty: StPr/24/0908Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Karowa 22, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych oraz prawa pracy, - znajomość programu księgowo-kadrowego COMARCH OPTIMA, - wsparcie głównej księgowej w prowadzeniu księgi rachunkowej spółki z o.o., prowadzeniu rejestrów VAT, sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, współpraca z instytucjami tj. GUS, US, - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - znajomość MS Office, - dokładność i zaangażowanie przy wykonywaniu swoich obowiązków, samodzielność i dobra organizacja,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • Biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)
    • księgowość komputerowa - Comarch ERP OPTIMA
    • Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: prawo jazdy kat.B, wiedza z zakresu kadr i płac
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: "CUKROHURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Karowa 22, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu:
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Brak danych.
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: e-mail
      1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
      StPr/24/1009
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 3 240 PLN

      Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
      StPr/24/1010
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
      StPr/24/1013
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

      Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
      StPr/24/1014
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
      StPr/24/1015
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
      StPr/24/1016
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

      Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów; identyfikacja i analiza problemów związanych z poziomem jakości wyrobó; prowadzenie działań korygujących; rozpatrywanie reklamacji od klientów; uczestnictwo w audytach; prowadzenie procesu reklamacji od dostawców; usprawnianie procesów i procedur operacyjnych; prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji jakościowej.
      StPr/24/1017
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 PLN

      - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
      StPr/24/0996
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN

      Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
      StPr/24/0997
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
      StPr/24/0998
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN