Zamknij

Specjalista ds. obsługi magazynu

Nr oferty: StPr/24/1015Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Stefana Starzyńskiego 6E, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: - biegła znajomość pakietu MS Office - gotowość do pracy zmianowej (zmiany podzielone po 8h w godzinach 6:00-19:00) - doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do pracy pod presją czasu (zadania realizujemy tu i teraz, nie odkładamy na później) - zdolność do pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne - zorientowanie na klienta oraz dbałość o wysoką jakość obsługi - umiejętność efektywnej organizacji pracy oraz szybkiego podejmowania decyzji - znajomość obsługi komputera i systemów magazynowych - mile widziana znajomość systemu XL mile widziane wykształcenie kierunkowe (związane z logistyką szeroko rozumianą)
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: "ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowie
    Osoba do kontaktu: Kamila Kopeć
    Numer telefonu: 693894871
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    Pakowanie towaru. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00.
    StPr/24/1164
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 900 PLN

    Przygotowywanie potraw dla gości hotelowych oraz obsługa imprez okolicznościowych, realizacja przydzielonych zadań w kuchni, utrzymywanie porządku, dobra organizacja pracy.
    StPr/24/1171
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Obsługa gości hotelowych. Wydawanie posiłków, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
    StPr/24/1172
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Praca w systemie II zmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00. Długość okresu próbnego ustalona zostanie indywidualnie w trakcie rozmowy wstępnej z kandydatem. Oferta do sklepów w Siedlcach (ul. Janowska, ul. Sokołowska 157).
    StPr/24/1173
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia, aktywna sprzedaż produktów, dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy. Praca w systemie II zmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00. Długość okresu próbnego ustalona zostanie indywidualnie w trakcie rozmowy wstępnej z kandydatem. Oferta do sklepów w Siedlcach (ul. Kazimierzowska 7, ul. Sokołowska157, ul. Warszawska 133).
    StPr/24/1176
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Praca na wydziale produkcyjnym przy obróbce tuszki i elemntów drobiowych. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 13.45 i od 13.45 do 21.45 w niskich temperaturach, również w dni wolne ustawowo.
    StPr/24/1156
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Praca na wydziale produkcyjnym przy produkcji konserw. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 13.45 i od 13.45 do 21.45 w niskich temperaturach, również w dni wolne ustawowo.
    StPr/24/1157
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Kontakt z klientem oraz przewoźnikami (w dużej mierze telefoniczny), koordynowanie zleceń przewozowych, obsługa dokumentacji transportowej. Pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00 Transport krajowy i międzynarodowy.
    StPr/24/1159
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Montaż instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania zgodnie z dokumentacją projektową i zaleceniami nadzoru technicznego. Wykonywanie prób szczelności. Regulacja i płukanie instalacji. Usuwanie awarii instalacji. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 21.45, również w dni wolne ustawowo. Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
    StPr/24/1126
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Obsługa linii produkcyjnej, bieżąca kontrola stanu technicznego linii produkcyjnej, bieżąca regulacja, wymiana elementów eksploatacyjnych. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 21.45, również w dni wolne ustawowo. Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
    StPr/24/1127
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 300 PLN