Zamknij

Osoba sprzątająca

Nr oferty: StPr/25/2154Dodane przez: IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Starowiejska 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Sprzątanie - gabinety, pomieszczenia socjalne itp. Praca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach od godz. 15.30 do 17.30
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Starowiejska 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 510015533, 571330248
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Sprzątanie pomieszczeń oddziału szpitalnego, pomoc przy pacjencie nie wymagająca kwalifikacji medycznych. Praca w godzinach: 7:00-18:00 (również w dni wolne ustawowo- soboty, niedziele i święta) wg ustalonego grafiku dyżurów.
StPr/25/2153
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Sprzątanie - gabinety, pomieszczenia socjalne itp. Praca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach od godz. 15.30 do 17.30
StPr/25/2154
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Pomoc dzieciom obcojęzycznym w czasie zajęć. Praca w godzinach 08.00-16.00
StPr/25/2155
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Codzienne utrzymanie czystości w przydzielonym rejonie (sale lekcyjne, korytarze, toalety). Sprzątanie okresowe (mycie okien, odświerzanie lamp). Higiena sanitarna. Umowa na czas uzasadnionej nieobecności pracownika. Praca w godzinach 7.00-16.00
StPr/25/2156
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 005,80 PLN

Zajęcia opiekuńcze, wychowawcze i prowadzenie zajęć zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Praca w godzinach od 6.30-14.30, 9.00 -17.00 (do uzgodnienia).
StPr/25/2157
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Rozliczanie mediów (woda, energia cieplna, paliwo gazowe, energia elektryczna), ewidencja urządzeń pomiarowych, kontrola analiza wskazań, analiza kosztów eksploatacji, przygotowanie kwartalnych wydruków czynszowych, księgowanie faktur za dostawę mediów.
StPr/25/2158
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Przyjmowanie, kodowanie i rejestrowanie próbek do badań. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem. Informowanie klientów o metodach właściwego pobierania próbek do badań oraz udzielanie wyjaśnień. Wprowadzanie danych do użytkowanych systemów teleinformatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Prace administracyjne związane z obsługą klienta, w tym wystawianie faktur za badania. Pomoc w porządkowaniu dokumentacji (materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej) w celu ich właściwego przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego. Możliwość pracy w godzinach nadliczbowych i pracy dwuzmianowej.
StPr/25/2159
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Mycie oraz dezynfekcja tirów, samochodów flotowych, dbanie o porządek w miejscu pracy.
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 000 PLN

o wykonywanie drobnych prac naprawczych infrastruktury i budynków o drobne prace ślusarskie o ręczne prace transportowe o prace związane z malowaniem powierzchni o drobne prace związane z montażem mebli i wyposażenia biur, hal produkcyjnych i magazynowych o usuwanie chwastów z dróg i chodników przy pomocy środków chemicznych o prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie firmy, w tym odśnieżanie i koszenie trawy
336516
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych dla pracowników. Obsługa umów B2B (przygotowanie umów, aneksów i ich rozliczanie). Obsługa kadrowa pracowników: zakładanie i prowadzenie akt osobowych, wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne, prowadzenie spraw związanych z nieobecnościami. Wysyłanie wniosków o zaświadczenia A1 oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie. Przygotowywanie raportów i analiz. Wsparcie pozostałych pracowników Działu Kadr i Płac.
StPr/25/2152
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN