Zamknij

Referent

Nr oferty: StPr/25/1625Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu. Obsługa interesantów udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków. Nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych, ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postepowań administracyjnych. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: 2 755,10 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowiecki
Osoba do kontaktu: Anna Michalska
Numer telefonu: 257943247
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie na staż, CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prace związane z przygotowywaniem i wydawaniem towarów (elektronika) na magazynie.
StPr/25/1627
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu. Obsługa interesantów udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków. Nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych, ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postepowań administracyjnych. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
StPr/25/1625
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Utrzymanie czystości w przychodni, opróżnianie koszy na śmieci, mycie podłóg, wycieranie kurzu. Praca w godzinach od 18.00 do 22.00, możliwość pracy co trzecią sobotę - możliwy dyżur 4-ro godzinny.
StPr/25/1614
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 2 440 PLN

Prowadzenie zajęć indywidualnych oraz grupowych na różnych poziomach zaawansowania - praca głównie stacjonarna. System pracy jednozmianowy w godz. pomiędzy 10.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku (do indywidualnego ustalenia).
StPr/25/1601
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Prowadzenie zajęć indywidualnych oraz grupowych na różnych poziomach zaawansowania - praca głównie stacjonarna. System pracy jednozmianowy w godz. pomiędzy 10.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku (do indywidualnego ustalenia).
StPr/25/1602
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za: - Administrację infrastrukturą serwerową (kilkanaście serwerów pracujących pod kontrolą systemów Linux oraz Windows Server, w tym: macierze dyskowe; firewalle, gatewaye, serwery DNS i licencji; backupy, System Center; środowiska zwirtualizowane (XCP-ng); usługi plikowe (Samba), dostęp zdalny (OpenVPN). - Zarządzanie siecią lokalną (LAN) obejmująca około 150 komputerów, opartą na switchach D-Link i TP-Link; - Administrację siecią Wi-Fi opartą na rozwiązaniach firmy Ubiquiti; - Zarządzanie licencjami i subskrypcjami: przedłużenia oraz rozliczanie subskrypcji usług takich jak: Azure DevTools for Teaching, JetBrains, Matlab; - Pieczę nad infrastrukturą informatyczną i sprzętową Instytutu Informatyki (odpowiedzialność materialną).
StPr/25/1624
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

Księgowanie dokumentów. Opieka nad klientami. Wyliczanie podatków i wysyłka do Urzędu. Pomoc w innych pracach bieżących biura.
StPr/25/1605
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- zapewnienie zgodności wszystkich naszych szablonów stron i aplikacji z najwyższymi standardami dostępności, - współpracę z zespołami projektowymi, programistycznymi oraz grafikami i designerami w celu tworzenia dostępnych szablonów i grafik oraz przeprowadzania audytów i szkoleń związanych z dostępnością cyfrową, - projektowanie i rozwijanie dostępnych szablonów stron i aplikacji z użyciem HTML, CSS, JavaScript oraz Jinja, - pisanie czystego, semantycznego kodu HTML i CSS, który spełnia wymogi dostępności, projektowanie dostępnych interfejsów, - konsultacje w zakresie dostępności na każdym etapie procesu projektowania, - przeprowadzanie kompleksowych audytów dostępności szablonów stron i aplikacji, - sporządzanie raportów z audytów zawierających szczegółowe informacje na temat wykrytych problemów oraz rekomendacje dotyczące ich rozwiązania, - monitorowanie i dokumentowanie postępów w zakresie poprawy dostępności, - doradztwo w zakresie najlepszych praktyk dostępności dla zespołów projektowych, programistycznych i marketingowych, - wsparcie i konsultacje w zakresie implementacji narzędzi i technologii wspomagających, - śledzenie aktualnych trendów, narzędzi i przepisów dotyczących dostępności cyfrowej, - uaktualnianie wewnętrznych wytycznych i procedur zgodnie z najnowszymi standardami i regulacjami prawnymi, - inicjowanie i prowadzenie badań w zakresie innowacji w dziedzinie dostępności cyfrowej, - testowanie nowych technologii i rozwiązań mających na celu poprawę dostępności, analizę efektywności wprowadzanych zmian i strategii dostępności, - opracowanie kompleksowego planu likwidacji barier cyfrowych / poprawy dostępności cyfrowej w uczelni, w tym dostępności stron internetowych oraz wewnętrznych systemów informatycznych i procedur administracyjnych dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami (we współpracy z innymi jednostkami merytorycznymi).
StPr/25/1622
data rozpoczęcia pracy od 15.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Pisanie artykułów. Obsługa strony internetowej i social mediów. Wykonywanie zdjęć.
StPr/25/1610
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Witanie gości i klientów, obsługa poczty, obsługa zapytań.
StPr/25/1609
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN