Zamknij

Pracownik biurowy

Nr oferty: StPr/25/1161Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Prace administracyjno-biurowe w Biurze Obsługi Urzędu - Delegatura w Siedlcach.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 26.05.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowiecki
Osoba do kontaktu: Olga Poletyło
Numer telefonu: 257943241
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierownaie na staż, CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obsługa systemu Centrala Magnat: zakładanie kartotek towarowych, kontrola i ujednolicanie cen detalicznych w sieci, monitorowanie cen zakupu i zgłaszanie nieprawidłowości, analiza towarów o niskiej rotacji i przygotowywanie rekomendacji zakupowych, ocena skuteczności akcji promocyjnych i analiza danych sprzedażowych. Obsługa Panelu Administracyjnego programu lojalnościowego: rejestracja nowych uczestników, weryfikacja punktów na wniosek klientów, dezaktywacja zagubionych lub uszkodzonych kart. Dodatkowe zadania: koordynacja materiałów promocyjnych, wystawianie faktur marketingowych w Comarch Optima, przygotowywanie analiz i raportów handlowych dla działu oraz zarządu, weryfikacja faktur pod kątem zgodności z ofertami i dokumentacją księgową, współpraca z kierownikami sklepów i dostawcami w celu wyjaśniania rozbieżności, realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
StPr/25/1169
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przyjmowanie towaru na stan magazynowy (terminowe tworzenie dokumentów PZ/FZ). Monitorowanie zgodności w dostawach (terminowe wyjaśnienia niezgodności w dostawach od dostawców). Monitorowanie obiegu dokumentów zakupowych w firmie (terminowa obsługa dokumentów w DMS - elektroniczny obieg dokumentów). Nadzór nad prawidłowością oraz terminowością przyjęcia dostaw. Tworzenie dokumentacji do przekierowań towarów z filii oraz relokacji oraz nadzór nad spływem relokacji z filii. Współpraca z dostawcami i innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych (magazyn, transport, sprzedaż, zakupy). Elastyczne godziny pracy: kwestia wyboru i porozumienia z zespołem; dostępne godziny 6 - 14, 7 - 15, 8 - 16
StPr/25/1171
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 500 PLN

Sprzątanie pojazdów szynowych. Nienormowany czas pracy w godzinach od 08.00 do 24.00 w zależności od zapotrzebowania. Praca w Siedlcach.
StPr/25/1172
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 34,00 PLN

Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, doradztwo w doborze materiałów budowlanych, dbanie o porządek na stanowisku pracy. Praca w systemie na dwie zmiany od 7.00 do 17.00.
StPr/25/1164
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

Obsługa klienta i przyjmowanie zamówień. Praca na stanowisku barmana i obsługa baru. Przygotowywanie prostych napojów i koktajli. Utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy. Serwowanie zamówień do stolików. Rozliczanie klientów. Praca pomiędzy godzinami od 11.00 do 22.00 (grafik do ustalenia).
StPr/25/1165
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca na kuchni przy przygotowywaniu obiadów, pomoc przy produkcji pizzy. Praca pomiędzy godzinami od 11.00 do 22.00 (grafik do ustalenia).
StPr/25/1167
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie masaży orientalnych min tajskich, balijskich, lomi lomi, refleksologii stop, wykonywanie zabiegów spa i welness. Praca w godzinach od 13.00 do 21.00, również w dni wolne od pracy (soboty i niedziele).
StPr/25/1168
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Prace administracyjno-biurowe w Biurze Obsługi Urzędu - Delegatura w Siedlcach.
StPr/25/1161
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Montaż gumy okiennej, osadzanie okna w uszczelce, aplikacja kleju pod uszczelkę, montaż uszczelki zabezpieczającej, czyszczenie elementów z resztek kleju, wypełnianie dokumentacji (protokół odbioru). Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem międzynarodowym produkującej nowoczesne pojazdy szynowe Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie, pracę od poniedziałku do piątku.
StPr/25/1159
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN

- obróbka i pakowanie konstrukcji po cynkowaniu, - cechowanie paczek oraz ostateczna kontrola jakości konstrukcji po cynkowaniu. Miejsce pracy: w Wydziale Zabezpieczeń Antykorozyjnych. Praca od poniedziałku do piątku, 3-zmianowa: w godz. 5.45 - 13.45, 13.45 - 21.45, 21.45 - 05.45. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny, z możliwością kontynuacji dalszej współpracy.
StPr/25/1150
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN