Zamknij

Specjalista ds. kadr i płac

Nr oferty: StPr/25/0777Dodane przez: DROSED SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sokołowska 154, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Bieżąca obsługa spraw kadrowo - płacowych. Realizacja procesu naliczania wynagrodzeń. Prowadzenie spraw związanych z Funduszem Socjalnym. Po okresie próbnym możliwość dłuższej współpracy (warunki zatrudnienia ustalane indywidualnie).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 07.04.2025
: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: DROSED SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sokołowska 154, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 604788307
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obsługa klientów (bezpośrednio, telefonicznie, mailowo), sporządzeanie ofert ubezpieczeniowych, obsługa urządzeń biurowch.
StPr/25/0809
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Koszenie, grabienie, zamiatanie, odśnieżanie, podcinanie żywopłotów, podcinanie drzew, obsługa kosiarki.
StPr/25/0812
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie drobnych prac naprawczych infrastruktury i budynków, drobne prace ślusarskie, ręczne prace transportowe, prace związane z malowaniem powierzchni, drobne prace związane z montażem mebli i wyposażenia biur, hal produkcyjnych i magazynowych, usuwanie chwastów z dróg i chodników przy pomocy środków chemicznych, prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie firmy, w tym odśnieżanie i koszenie trawy. Zzatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem międzynarodowym produkującej nowoczesne pojazdy szynowe
StPr/25/0799
data rozpoczęcia pracy od 14.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Praca związana z wykonywaniem pokryć dachowych na terenie Siedlec i okolic (w promieniu 50 km). Bez wyjazdów i delegacji, codzienny powrót do domu. Praca w dni robocze: poniedziałek - piątek w zakresie godzin 7.00 - 16.00. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy.
StPr/25/0825
data rozpoczęcia pracy od 10.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 do 40,00 PLN /go

Całodobowa opieka nad podopiecznymi, zaspokajanie ich potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych. Wykonywanie czynności opiekuńczo-wychowawczych związanych z opieką nad dziećmi oraz prowadzenie gospodarstwa domowego (gotowanie, sprzątanie, pranie, etc.). Dbanie o prawidłowy rozwój psychiczny i fizyczny dzieci poprzez współpracę z psychologiem, nauczycielami, specjalistami zewnętrznymi, np. lekarze, terapeuci, pedagodzy. Wsparcie edukacyjne, pomoc w nauce. Współpraca z rodzinami pochodzenia dzieci, realizowanie planu pomocy dziecku.
StPr/25/0830
data rozpoczęcia pracy od 30.04.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Dbanie o techniczną sprawność sieci telekomunikacyjnej. Prace teletechniczne w zakresie eksploatacji. Wykonywanie instalacji, przeniesienia numerów WST w rejonie. Utrzymanie porządku w studzienkach oraz szafach kablowych. Wykonywanie robót stacyjnych w kablowych pomieszczeniach łączności.
StPr/25/0832
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zabezpieczenie zasilania urządzeń łączności i informatyki za pomocą awaryjnych źródeł prądu (agregaty prądotwórcze, baterie akumulatorów). Obsługa i konserwacja sprzętu zasilającego. Nadzorowanie sprawności technicznej urządzeń. Prowadzenie ewidencji konserwacji i napraw urządzeń, wykonywanie drobnych napraw. Wprowadzanie dokumentacji techniczno - obsługowej. Wykonywanie pomiarów rezystacji uziemiania urządzeń komutacyjnych. Zgłaszanie niezbędnych napraw.
StPr/25/0833
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie ewidencji korespondencji Oddziału Finansowego. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie not księgowych. Obsługa w zakresie postępowania sądowego - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych z tytułu przyznanych wynagrodzeń dla obrońców z urzędu, świadków, innych osób i jednostek za usługi w postępowaniu sądowym z Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Obsługa w zakresie postępowania komorniczego sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie opłat i kosztów egzekucyjnych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Obsługa sum na zlecenie ewidencja operacji bankowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie wypłat należności dla biegłych, świadków i innych uczestników postępowania, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Współpraca z komórkami merytorycznymi Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim w zakresie dot. sum na zlecenie. Obsługa delegacji służbowych - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Prowadzenie gospodarki magazynowej - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie przychodów i rozchodów dotyczących materiałów magazynowych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz uzgadnianie w okresach miesięcznych stanu magazynu Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/24581,Konkurs-na-etat-do-Oddzialu-Finansowego.html
StPr/25/0837
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Prace związane z pomocą w stolarni Przykręcanie płyt Praca z narzędziami stolarskimi Przenoszenie płyt Utrzymanie porządku w miejscu pracy Ogólne prace pomocnicze
326344
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Nauka prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych. Nauka prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych. Nauka przyjmowania zawiadomień o zakończeniu budowy. Nauka przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzenia kontroli obowiązkowych budów. Przygotowanie projektów pism, postanowień i decyzji administracyjnych pod nadzorem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Nauka prowadzenia ewidencji i sprawozdawczości prowadzonych przez urząd oraz kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Udział w planowaniu i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych.
StPr/25/0805
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN