Zamknij

Co czwarty Polak przeznacza na jedzenie poza domem średnio do 20 zł

08:18, 27.11.2023 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:22, 27.11.2023

Już 28 listopada na stacjach Circle K promocyjne zestawy śniadaniowe i lunchowe za 5 zł 

70% Polaków decyduje się na jedzenie poza domem, a co czwarty przeznacza na to do 20 zł dziennie, wynika z badania zleconego przez Circle K. Analiza wykazała również, że co trzecia osoba wydaje na ten cel kwotę niższą niż w przeszłości. Znając preferencje klientów, sieć przygotowała akcję promocyjną „Food Day”, która odbędzie się już w najbliższy wtorek, 28 listopada. Tego dnia w godzinach 6:00-16:00 będzie można kupić wybrany zestaw z przekąską i napojem w atrakcyjnej cenie 5 zł.

Polacy zwracają uwagę na to, ile wydają na jedzenie poza domem. Potwierdziło to badanie preferencji konsumentów zrealizowane dla Circle K, w którym co trzeci uczestnik przyznał, że przeznacza na ten cel do 50 zł dziennie, a co czwarty do 20 zł. Dodatkowo 31% wskazało, że zmniejszyło swój budżet na posiłki na mieście. Warto dodać, że blisko połowa ankietowanych jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Nie bez znaczenia pozostaje kwestia smaku zamawianego posiłku - niemal połowa Polaków kieruje się właśnie tym czynnikiem przy zakupie. W dalszej kolejności respondenci wskazali wysoką jakość oraz niską cenę.

Znając preferencje zakupowe swoich klientów, Circle K przygotowało wyjątkową akcję promocyjną „Food Day”, która wystartuje już w najbliższy wtorek, 28 listopada, na stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego w godzinach od 6:00 do 16:00 będą mieli okazję kupić 3 różne zestawy śniadaniowe oraz lunchowe w promocyjnej cenie 5 zł z kartą EXTRA, którą można założyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 14 zł.

– Circle K to nie tylko stacja paliw, ale również miejsce, w którym można zjeść, odpocząć czy napić się dobrej kawy. Nasze badanie pokazało, że Polacy często jedzą poza domem, a kluczowymi kryteriami wyboru gotowego posiłku są dla nich smak (46%) oraz wysoka jakość (21%). Wiemy również, jak ważny jest aspekt cenowy, dlatego przygotowaliśmy specjalne zestawy ulubionych przekąsek z napojem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. W ten sposób chcemy podziękować lojalnym klientom, którzy każdego dnia wybierają nasze stacje, a także zaprosić te osoby, które jeszcze nie miały okazji spróbować aromatycznej kawy czy pysznych Hot Dogów z Circle K – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.

Sieć przygotowała wiele propozycji takich jak kanapka słoneczna, czyli połączenie pszennej kajzerki z serem, szynką i porem, która serwowana jest również na ciepło lub dwa croissanty maślane w zestawie z dowolną kawą w rozmiarze S, M lub L, herbatą, gorącą czekoladą lub napojem dla dzieci Bambinoccino (kakao z pianką mleczną), a także dowolny Hot Dog z napojem Pepsi lub Pepsi Max 0,5 l. Dzięki specjalnej ofercie klienci będą mogli w tym dniu nabyć zarówno zestaw na śniadanie, jaki i na lunch, a ich wydatki na ten cel nadal będą zdecydowanie poniżej średniego dziennego budżetu na posiłki poza domem, który został zadeklarowany w przeprowadzonym badaniu.

Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day 
***

O firmie Circle K Polska:

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 400 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanową stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/ 
Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.

Szczegółowych informacji udziela:

Monika Warniełło
Grayling Poland
tel. +48 607 701 627
e-mail: monika.warniello@grayling.com


 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%