Zamknij

Jakie kartony do wysyłki w sklepie internetowym?

Artykuł sponsorowany + 00:13, 02.06.2023 Aktualizacja: 00:13, 02.06.2023
Źródło: freepik.com Źródło: freepik.com

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zapakować towar wysyłany do klientów i kontrahentów? Nie jest tajemnicą, iż w tej branży cały praktycznie biznes opiera się na nieustannych dostawach, wysyłkach, ciągłym kontakcie z firmami kurierskimi. To niezwykle ważne, by wybierać trafne opakowania dostosowane pod kątem konkretnego towaru, jego gabarytów, delikatności, podatności na uszkodzenia. Z jakich warto korzystać, prowadząc sprzedaż wysyłkową?

Kartony do paczkomatów

Jedną z najczęściej wybieranych form dostawy przez klientów jest wysyłka zamówionego przez nich towaru do paczkomatów. To bardzo popularne rozwiązanie, gdyż klient nie musi oczekiwać na przyjazd listonosza lub kuriera. Paczka czeka na niego przez określony czas, zatem może odebrać ją w dogodnym dla siebie momencie.

Świetnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych są zatem opakowania do paczkomatów — solidne, dostosowane do gabarytów skrytek znajdujących się w automacie. Najczęściej produkuje się je z wielowarstwowej tektury, która jest bardzo wytrzymała. Jeśli szukasz takich właśnie opakowań, nie będziesz musiał martwić się o konieczność każdorazowego mierzenia paczki, ny mieć pewność, czy zmieści się w danym gabarycie. Takie rozwiązania oferuje sklep.margopack.pl.

Pudełka tekturowe, kartony i tuby do wysyłek

Specyfika biznesu wysyłkowego sprawia, że zamówiony przez klienta towar może mieć najróżniejszą wielkość, wymiary, gabaryty, kształt, czy wagę. To z kolei wymaga zastosowania najróżniejszych form pakowania, również w tekturowe pudełka, kartony lub tuleje, znane jako tuby.

Te duże najlepiej nadają się na wysyłkę towaru z pomocą firm kurierskich. Są odporne na spore obciążenie, chronią delikatną zawartość przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Jeśli chodzi o tuby, świetnie sprawdzają się one przy produktach, które można zwinąć w rulon, jak plakaty, dzieła sztuki rysowane na arkuszach papieru, długie i podłużne przedmioty.

Dużym zainteresowaniem wśród sklepów internetowych cieszą się także opakowania, które można personalizować, umieszczając na nich logo lub wybierając te z kolorowego kartonu — w różnych barwach lub wzorach.

Kartony to modele z klapami, fasonowe, z uchwytami (dzięki czemu bardzo wygodnie się je przenosi i transportuje), które można wielokrotnie wykorzystywać lub poddawać recyklingowi. Pamiętaj o tym, by zawsze wybierać te w rozmiarze odpowiadającym wysyłanym produktom — wtedy nie przepłacisz za wysyłkę, bardziej ekonomicznie podchodząc do swojego budżetu i finansów.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%