Zamknij
REKLAMA

Czy Orły Optyki to plebiscyt dla Twojego salonu optycznego?

14:13, 28.08.2020 | materiały partnera

Orły Optyki to plebiscyt branżowy, w którym od 2018 roku wzięło udział prawie sześćdziesiąt tysięcy salonów optycznych z całej Polski. Ich właściciele dostrzegli potencjał, jaki daje udział w tak interesującej akcji. Na czym polega i jak oceniane są firmy, dowiesz się z poniższego tekstu.

Orły Optyki – co to jest?

Orły Optyki to plebiscyt branżowy, w którym udział może wziąć każdy salon optyczny, mający zarejestrowaną w Polsce działalność. Przedsiębiorców wyróżnia się na podstawie ocen internautów z portali typu: Med24, Zumi, Pkt, Google Maps czy Facebook. Przewagę więc będą mieli Ci, którzy zadbali o swój pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych i całym Internecie. Jeśli nie masz żadnych ocen, a Twój profil Facebook od dawna się kurzy, czas na zmianę!

Czemu cyfry, a nie słowa?

Wiele osób, przed dokonaniem zakupu lub skorzystaniem z usługi, godzinami analizuje komentarze na forach internetowych czy grupach Facebookowych. Takie zadanie nie dość, że jest trudne i czasochłonne, to nie daje wymiernych wyników. Jak możemy porównać salon optyczny, który otrzymał komentarz „Całkiem dobrze wykonana usługa” z „Nawet dobre oprawki”? Nie wiadomo, który zakład faktycznie oferuje lepsze usługi czy produkty. Właśnie dlatego, organizatorzy Orłów postawili na liczby.

Orły Optyki – wynik końcowy

Po przeprowadzeniu konkursu, każdy przedsiębiorca otrzymuje wynik końcowy, wyrażony w skali od 0 do 10. Laureatem zostają te salony optyczne, które uzyskają nie mniej niż 8.0 punktów. Ostateczna nota jest średnią ważoną ze wszystkich zgromadzonych w witrynach internetowych ocen. Rzetelności i dokładności pilnuje tu automatyczne oprogramowanie komputerowe, które ma bardzo dużą moc obliczeniową. Punktacja dla każdego laureata wyszczególniona jest w zestawieniu wyróżnionych. Firmy, którym nie udało się na nie dostać mogą poprosić organizatorów o przedstawienie im ich wyniku.

Czy są inne Orły?

Plebiscyt Orły to przedsięwzięcie na ogromną skalę. Organizowane jest w ponad pięćdziesięciu różnych branżach, takich jak szklarstwo, fryzjerstwo czy BHP. Każda z nich odzwierciedla rodzaj usługi, którą zajmuje się firma. Zasady dla każdej grupy są takie same, by zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci, mogli porównać miejscowych specjalistów na podstawie jednego kryterium oceny.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA