Zamknij

Małe stoisko targowe - jak zaaranżować przestrzeń wystawienniczą?

artykuł sponsorowany + 11:30, 16.04.2020 Aktualizacja: 11:31, 16.04.2020

Spójna ze strategią marketingową firmy ekspozycja to klucz do sukcesu podczas wydarzeń targowych. Co jednak zrobić, gdy dysponujemy niewielką przestrzenią? Małe stoiska targowe również mogą wzbudzać zainteresowanie wśród uczestników imprezy, dostarczać im rozrywki i wywoływać emocje. Niepowtarzalny projekt i przyciągający uwagę design w wielu przypadkach rekompensują niewielki metraż ekspozycji. Podpowiadamy, jak zostać zauważonym, nie będąc dużym wystawcą.

Stoisko targowe a możliwości finansowe firmy

Udział w imprezie targowej wymaga zwykle sporego nakładu finansowego. Planowanie budżetu to podstawowe zadanie przedsiębiorcy, który ma zamiar zaprezentować się na targach. Wystawowe stoisko targowe o dużym metrażu bez wątpienia stanowi znacznie większy wydatek niż niewielka ekspozycja. W związku z tym wiele firm nie może pozwolić sobie na zarezerwowanie dużej przestrzeni. Mimo że aranżacja niewielkiego stoiska targowego stanowi zwykle pewne wyzwanie, profesjonaliści potrafią stworzyć odpowiednią do doświadczania marki przestrzeń także na niewielkim metrażu.

Warto też pamiętać, że wielkość stoiska to nie wszystko. Wiele zależy także od lokalizacji. Nie zwlekaj więc z przygotowaniami do imprezy i zarezerwuj miejsce na Twoje stoisko targowe dużo wcześniej, by znalazło się ono w atrakcyjnym miejscu. Przy wejściu i głównych ciągach ruch jest z reguły dużo większy. Polecamy także znajdujące się na środku hali, w sąsiedztwie dużych wystawców miejsca. Prestiżowa lokalizacja tuż przy liderach w branży z pewnością wywoła pozytywne skojarzenia wśród uczestników imprezy.

Jakie stoisko targowe?

W przypadku niewielkiej ekspozycji liczy się także typ stoiska. Najlepszy wybór stanowi stoisko narożnikowe, otwarte z dwóch stron. Nie tylko będzie bardziej widoczne dla odwiedzających, ale też sprawi wrażenie bardziej przestronnego. Aby optycznie powiększyć małe stoisko targowe warto też zadbać o odpowiednią wysokość ekspozycji. Im wyższa, tym więcej powierzchni na reklamę oraz lepsza widoczność. Uczestnicy imprezy zobaczą stoisko o wysokich ścianach już z daleka. Można także wykorzystać oświetlenie. Białe światło wywoła wrażenie przestronności, a punktowe podświetlenie elementów aranżacji uczyni małe stoisko targowe wyjątkowym i klimatycznym. Pamiętaj, że w tym przypadku mniej znaczy więcej. Zrezygnuj z lady oraz z niepotrzebnego wyposażenia ekspozycji, by uczynić ją bardziej kreatywną i nieoczywistą.

Małe stoisko targowe – czego unikać?

Aranżując niewielkie stoisko wielu wystawców stara się maksymalnie wykorzystać przestrzeń, wprowadzając dużą liczbę informacji lub grafik w zasięgu wzroku odwiedzających. Tymczasem takie rozwiązanie może nie tylko przytłoczyć ekspozycję, ale też zniechęcić uczestników imprezy do jej odwiedzania. Małe stoisko targowe powinno być przemyślane, zgodne z aktualnymi trendami w branży wystawienniczej i oryginalne. 

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%