Obsługa recepcji, przyjmowanie, ewidencja, segregowanie korespondencji przychodzącej, rejestracja korespondencji wychodzącej (przesyłki pocztowe, kurierskie, paczki), obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, rozliczanie kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestru usterek, awarii oraz prac zleconych dot. nieruchomości PxM Siedlce, zamawianie wyposażenia administracyjnego, pieczątek, wizytówek, artykułów biurowych, wody, środków czystości, przygotowywanie i konfigurowanie kart magnetycznych dla gości i pracowników, rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych podczas szkoleń i obsługa gości, obsługa systemu obiegu faktur, dbałość o wizerunek recepcji.
StPr/25/1470
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 000 PLN