Nadzór nad realizacją umowy na zarządzanie nieruchomościami, stanowiącymi własność Miasta, w których znajdują się lokale mieszkalne, użytkowe bądź pomieszczenia tymczasowe. Prowadzenie kompletnej dokumentacji dotyczącej trybu rozpatrywania i załatwiania wniosków o najem lokali zawieranych na czas nieoznaczony i najem socjalny lokali oraz sposobu poddania tych spraw kontroli społecznej, prowadzenie spraw związanych z pracą społecznej komisji gospodarki mieszkaniowej, przygotowanie propozycji wynajmu lokali oraz skierowań do zawarcia umowy, przyjmowanie interesantów w sprawach wynajmu lub zamian lokali, współudział przy przyjmowaniu lokali oraz określenie możliwości ponownego wynajmu, kwalifikowanie lokali do remontów oraz ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, ewidencjonowanie osób zamieszkałych w lokalach, aktualizacja zamieszkałych oraz zwolnionych lokali, poddanie kontroli społecznej spraw o udzielenie pomocy mieszkaniowej, prowadzenie spraw związanych z wpłatą kaucji zabezpieczającą należności z tytułu najmu, wyłączanie lokali z eksploatacji. Opracowanie wszelkich materiałów (programów, analiz, statystyk, informacji, ocen oraz projektów zarządzeń i uchwał) z zakresu mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Siedlce.
StPr/25/2413
data rozpoczęcia pracy od 12.01.2026
wynagrodzenie od od 4 900 PLN