Zamknij
Obsługa sekretariatu, obsługa programów biurowych Word, Excell. Przygotowywanie dokumentów zleconych przez dyrektora, obsługa korespondencji i inne.
StPr/25/2430
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 3 260 PLN

Bieżąca i systematyczna obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, udostępnianie informacji na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, prowadzenie z należytą starannością i rzeczowym wykazem akt dokumentacji związanej z zakresem czynności, przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji związanej z zakresem obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami, reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i inne zawarte pod linkiem - https://www.bip.siedlce.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt5%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu30%26value%255B1%255D%3D2
StPr/25/2431
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towarów.
StPr/25/2432
data rozpoczęcia pracy od 23.12.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie budynku socjalnego.
StPr/25/2433
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Opracowywanie zbiorczych informacji i analiz dotyczących systemu informacji oświatowej oraz arkuszy organizacji szkół, nadzorowanie procesów przygotowania projektów planów finansowych przez jednostki podległe, nadzór, kontrola i opiniowanie zmian w budżetach jednostek podległych, dokonywanie analiz dotyczących dochodów budżetu miasta w zakresie oświaty i wychowania oraz edukacyjnej opieki wychowawczej, dokonywanie analiz ekonomiczno - finansowych w zakresie wydatków budżetu miasta, a w szczególności w zakresie oświaty i wychowania oraz edukacyjnej opieki wychowawczej. Nadzór nad przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem dotacji z budżetu państwa oraz z budżetu miasta udzielonym różnym podmiotom, w szczególności na podstawie ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, prowadzenie spraw w zakresie udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym, prowadzenie spraw w zakresie programów wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży, prowadzenie spraw w zakresie dowożenia dzieci i uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków, współdziałanie z Wydziałem Programów Rozwojowych Referatem Inwestycji oraz Wydziałem Finansowym w zakresie planowania inwestycji i remontów w szkołach i placówkach, w szczególności w zakresie finansowym. Dokonywanie analiz ekonomicznych w zakresie pragmatyki zawodowej nauczycieli określonej ustawą - Karta Nauczyciela. Koordynowanie zadań związanych ze zbieraniem danych statystycznych pod kątem analizy organizacji szkół i placówek oraz subwencji na zadania oświatowe, prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej oraz w zakresie umarzania wierzytelności w stosunku do budżetu Miasta Siedlce. Przeprowadzanie kontroli w szkołach i placówkach w zakresie nadzorowanych problemów. Szczegóły oferty - https://www.bip.siedlce.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt5%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu30%26value%255B1%255D%3D2
StPr/25/2428
data rozpoczęcia pracy od 19.01.2026
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

-wykonywanie testów elektrycznych i funkcjonalnych pojazdów szynowych, -rozwiązywanie problemów technicznych na pojazdach poprzez analizę dostępnych danych diagnostycznych, -wypełnianie protokołów kontrolnych, -analiza niezgodności, raportowanie, komunikacja z dostawcami, -kontrola pojazdów w oparciu o dokumentację techniczną, -uruchamianie systemów pojazdów, -dotrzymywanie terminów planu montażowego przy utrzymaniu wymaganej jakości
StPr/25/847
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 800 PLN

Prowadzenie ewidencji korespondencji Oddziału Finansowego. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie not księgowych. Obsługa w zakresie postępowania sądowego - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych z tytułu przyznanych wynagrodzeń dla obrońców z urzędu, świadków, innych osób i jednostek za usługi w postępowaniu sądowym z Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Obsługa w zakresie postępowania komorniczego sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie opłat i kosztów egzekucyjnych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Obsługa sum na zlecenie ewidencja operacji bankowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie wypłat należności dla biegłych, świadków i innych uczestników postępowania, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Współpraca z komórkami merytorycznymi Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim w zakresie dot. sum na zlecenie. Obsługa delegacji służbowych - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej. Prowadzenie gospodarki magazynowej - sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych w zakresie przychodów i rozchodów dotyczących materiałów magazynowych, ich ewidencja w systemie księgowym oraz uzgadnianie w okresach miesięcznych stanu magazynu Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim. Link do szczegółów oferty - https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/26522,Konkurs-na-etat-do-Oddzialu-Finansowego-w-Sadzie-Okregowym-w-Siedlcach.html
StPr/25/2426
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Pomoc przy naprawie samochodów ciężarowych, zakup części i matariałów. Naprawa sprzętu typu kosiarki, wykaszarki i inne. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00.
StPr/25/2427
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Obsługa interesantów Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa systemów informatycznych PZOoN. Sporządzanie dokumentów pomocniczych dotyczących procedowania spraw w postępowaniu administracyjnym. Obsługa składnicy akt, organizowanie i kontrola obiegu dokumentów. Przygotowanie i obsługa pomieszczeń oraz dokumentacji w zakresie organizacji składów orzekających.
StPr/25/2424
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Współpraca z agentami ubezpieczeniowymi, obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo), przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
StPr/25/2418
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN