1. Prowadzenie obsługi punktu kancelaryjnego oddziału, w szczególności:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oddziału, w tym sprawdzanie prawidłowości przychodzącej korespondencji pod kątem adresu, zawartości oraz uszkodzeń,
- przyjmowanie poczty elektronicznej przesyłanej na adres:
[email protected] oraz dokonywanie jej wstępnej selekcji, w tym weryfikowanie podpisu cyfrowego,
- prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących z oddziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną Centrum,
- obsługa systemu elektronicznego zarzadzania dokumentacją (EZD PUW),
- prowadzenie współpracy z placówką pocztową, obsługującą oddział,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w oddziale.
2. Udzielanie klientom wstępnych informacji o usługach oddziału.
3. Wprowadzanie danych do rejestru kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rejestru dzieci zgłoszonych do oddziału.
4. Prowadzenie współpracy z Archiwum Zakładowym Centrum w zakresie archiwizacji dokumentacji oddziału.