Zamknij

Prowadzący Zespół Analiz Ekonomicznych i Controlingu

Nr oferty: StPr/23/2392Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Generała Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowanie analiz finansowych, raportów na potrzeby Kierownictwa Spółki na podstawie danych z zintegrowanego systemu informatycznego. Przygotowanie i kontrola nad terminowością raportów dla Instytucji Zewnętrznych (GUS). Wsparcie działu księgowości w zakresie przygotowania danych do audytów zewnętrznych i wewnętrznych. Zbieranie informacji wewnątrz firmy na potrzeby okresowo tworzonych raportów. Analizowanie wskaźników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności, płynności. Weryfikacja i badanie odchyleń pomiędzy rzeczywistym, a planowanym kosztem wytworzenie produkowanych wyrobów, kalkulacje kosztów i cen na narzędzia niekatalogowe spółki. Przygotowywanie, analiza, weryfikacja i kontrola nad realizacją budżetu rocznego, projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie prezentacji. Organizacja pracy i nadzór nad podległym zespołem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
    Język:
    • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
      • znajomość programu MS PowerPoint
      • obsługa programu MS Excel
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: niezbędne kilkuletnie doświadczenie w dziale finansowym firmy produkcyjnej: analiz, ekonomiczny, controlling, doświadczenie z zakresu przygotowywania analiz ekonomiczno-finansowych i ich prezentacji. Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. Znajomość zintegrowanego systemu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Samodzielność, dokładność, konsekwencja w dążeniu do osiągnięcia celu. Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: FABRYKA NARZĘDZI SKRAWAJĄCYCH "FENES" SPÓŁKA AKCYJNA
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Generała Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowi
        Osoba do kontaktu: Helena Sikorska
        Numer telefonu: 25 632 52 51 wew. 319, 339
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.00 do 15.00
        Przygotowanie pedagogiczne, biegła obsługa komputera, programu INSERT GT, programy biurowe. Doświadczenie na stanowisku nauczyciel przedmiotów zawodowych: ekonomia, rachunkowość, kadry i płace, podatki, finanse. Mile widziane aktualne badania lekarskie. Aktualne zaświadczenie o niekaralności.
        StPr/24/1739
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 908 PLN

        Sprzątanie pomieszczeń oddziału szpitalnego, pomoc przy pacjencie nie wymagająca kwalifikacji medycznych. Praca w godzinach: 7:00-18:00 (również w dni wolne ustawowo- soboty, niedziele i święta) wg ustalonego grafiku dyżurów.
        StPr/24/1740
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        Sprawowanie opieki nad wychowankami zmieszkującymi w internacie. Organizowanie zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Organizowanie pracy grupy wychowawczej. Organizowanie różnych form wychowawczych i kulturalno - rozrywkowych. Wyrabianie nawyków higieny osobistej i ogólnej. Organizowanie prac gospodarczych.
        StPr/24/1741
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 908 PLN

        Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy. Budowanie i umacnianie relacji z Klientami. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru. Zatowarowanie sklepu. Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych. Praca w sklepie firmowym w Siedlcach, dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w zakresie godz. 6.00 - 21.00 + soboty zgodnie z grafikiem. Kontakt: e-mailowy lub nie osobisty celem złożenia CV w siedzibie Spółdzielni w godz. 8.00-15.00 przy ul. Jagiełły 10 w Siedlcach (Biurowiec II piętro, pok. 212 Dział Kadr). Więcej informacji od pracodawcy można uzyskać pod nr tel. 25 644 34 82.
        StPr/24/1730
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Wszelkiego rodzaju prace budowlane i wykończeniowe - montaż płyt karton - gips, układanie glazury, terakoty, docieplenia, tynkowanie, malowanie itp.
        StPr/24/1731
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        Konserwacja sieci i urządzeń elektrycznych w zasobach spółdzielni (mieszkania) oraz teren. System pracy w sezonie grzewczym na dwie zmiany od 7.00 do 15.00; od 14.00 do 22.00.
        StPr/24/1732
        data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towarów.
        StPr/24/1733
        data rozpoczęcia pracy od 25.07.2024
        wynagrodzenie od od 4 360 PLN

        Praca w charakterze nauczyciela współorganizującego kształcenie ucznia z niepełnosprawnością (zespół Aspergera).
        StPr/24/1734
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 908 PLN

        Wspieranie rozwoju dziecka z orzeczeniem do kształcenia specjalnego.
        StPr/24/1735
        data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 908 PLN

        Aktywne pozyskiwanie Klientów, dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, przeprowadzanie prezentacji i jazd testowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych i marżowych,. Aktywna promocja i udział w działaniach marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
        StPr/24/1736
        data rozpoczęcia pracy od 29.07.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN