Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją ruchu: dokonywanie przeglądu oznakowania ulic, współpraca z Wydziałem Programów Rozwojowych w zakresie rozwiązań komunikacyjnych, odpowiedzi na pisma dotyczące organizacji ruchu, przygotowywanie materiałów do przetargów na projekty organizacji ruchu, współpraca z jednostkami projektowymi w zakresie projektów organizacji ruchu, koordynacja organizacji ruchu w mieście i współpraca z Policją, wykonywanie projektów zmiany stałej organizacji ruchu dla potrzeb Zarządcy Drogi, dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego, dokonywanie przeglądów wykonanego oznakowania ulic w okresie gwarancyjnym, prowadzenie harmonogramu przeglądów gwarancyjnych wykonanego oznakowania. Sprawy związane z budową i przebudową ulic i inne opisane pod niżej zamieszczonym linkiem - https://bip.siedlce.pl/index.php?type=4&name=bt206&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu30&value%5B1%5D=2
StPr/25/2162
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN