Zamknij

Zastępca kierownika ds. gastronomii

Nr oferty: StPr/25/1210Dodane przez: CARITAS DIECEZJI SIEDLECKIEJ Zakład Aktywności Zawodowej

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
: Przjmowanie zamówień: bieżących (obiadów), cateringi, imprezy okolicznościowe, itp. Ustalanie menu przyjmowanych zamówień wraz z indywidualnym wyliczeniem kosztów. Doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produku lub usługi. Organizacja, obsługa i kontrola realizowanych zamówień np. zewnętrznych oraz imprez okolicznościowych pod wzg. organizacyjnym i logistycznym (np. dowóz, sala, wystrój, bufet, obsługa, ustwianie). Sprawdzanie terminowości realizowanych zleceń przez logistykę. Pozyskiwanie nowych klientów. Reklama firmy na zewnątrz. Monitorowanie i analiza danych rynków dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wynków własnego produktu/usługi. Uczestniczenie w przygotowaniu i obsłudze imprez okolicznościowych, cateringów - wg. potrzeb. Organizacja pracy osobom niepełnosprawnym i personelowi kuchennemu. Uczestniczenie w pracach zespołu prgramowego. Dowóz obiadów do Klienta przy problemach w realizacji zamówienia. Przyjmowanie zamówienia na formularzu zamówień. Pełnienie nadzoru nad realizacją zadań kuchni. Opracowywanie planów i grafików pracy dla pracowników ZAZ. Podejmowanie czynności kierownika ZAZ pod nieobecność kierowanika lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez kierownika.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: CARITAS DIECEZJI SIEDLECKIEJ Zakład Aktywności Zawodowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fryderyka Chopina 10, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - obsługę maszyn i urządzeń ; - kontrolę procesów produkcyjnych; - prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
StPr/25/1264
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

Wydawanie i przyjmowanie towarów do magazynu Obsługa wózka widłowego Przewożenie towarów zgodnie z przygotowanym planem Przestrzeganie obowiązujących procedur oraz przepisów BHP Praca w godzinach 08.00-16.00
StPr/25/1262
data rozpoczęcia pracy od 30.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Przygotowanie powierzchni metalowych do malowania, wybór odpowiednich farb i materiałów, a także nakładanie powłok malarskich. Zakres obowiązków obejmuje również prace pomocnicze, przestrzeganie zasad BHP oraz współdziałanie z innymi członkami ekipy.
StPr/25/1248
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

Podstawowa wiedza w zakresie obróbki detali (przygotowania do montażu). Umiejętność posługiwania się elektronarzędziami.
StPr/25/1249
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

Utrzymanie czystości i porządku w pokojach hotelowych oraz w pomieszczeniach wspólnego użytku. Przestrzeganie ustalonych standardów. Dbanie o dobry wizerunek hotelu i jakość świadczonych usług. Praca w godz. od 10.00 do 15.00 (25 godzin tygodnowo). Pierwsza umowa zlecenie stanowiąca "okres próbny", następnie istnieje możliwość nawiązania um. o pracę.
StPr/25/1252
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Doręczanie przesyłek pocztowych, prowadzenie aktywnej sprzedaży usług, znaczków i prasy, inkasowanie sum pobraniowych ciążących na przesyłkach. Praca w godzinach: 06.30-14.30.
StPr/25/1254
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami Utrzymanie czystości w miejscu pracy Dbanie o ekspozycję towarów Praca w godz. 06.00-22.00
StPr/25/1256
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami Utrzymanie czystości w miejscu pracy Dbanie o ekspozycję towarów Praca w godz. 06.00-22.00
StPr/25/1257
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami Utrzymanie czystości w miejscu pracy Dbanie o ekspozycję towarów Praca w godzinach 6.00-22.00 (do indywidualnego uzgodnienia)
StPr/25/1258
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Bieżący nadzór nad dokumentacją wychodzącą i przychodzącą. Wystawianie faktur sprzedaży. Umawianie spotkań. Obsługa pakietu Ms office. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Utrzymanie czystości miejsca pracy - biura. Dbałość o relacje z klientem i wizerunek firmy. Praca od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 - 16.00.
StPr/25/1260
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 4 800 PLN