Obsługa systemu Centrala Magnat: zakładanie kartotek towarowych, kontrola i ujednolicanie cen detalicznych w sieci, monitorowanie cen zakupu i zgłaszanie nieprawidłowości, analiza towarów o niskiej rotacji i przygotowywanie rekomendacji zakupowych, ocena skuteczności akcji promocyjnych i analiza danych sprzedażowych.
Obsługa Panelu Administracyjnego programu lojalnościowego: rejestracja nowych uczestników, weryfikacja punktów na wniosek klientów, dezaktywacja zagubionych lub uszkodzonych kart.
Dodatkowe zadania: koordynacja materiałów promocyjnych, wystawianie faktur marketingowych w Comarch Optima, przygotowywanie analiz i raportów handlowych dla działu oraz zarządu, weryfikacja faktur pod kątem zgodności z ofertami i dokumentacją księgową, współpraca z kierownikami sklepów i dostawcami w celu wyjaśniania rozbieżności, realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych.
StPr/25/1169
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN