SSM kieruje do mieszkańców oświadczenie dotyczące skargi o nieprawidłowościach opłat.
17 stycznia Siedlecka Spółdzielnia Mieszkaniowa skierowała pismo do mieszkańców dotyczące skargi z dnia 12 stycznia o nieprawidłowościach w naliczeniu opłat za zużycie wody.
źródło: SSM
Jest na to sposób.12:29, 17.01.2023
Wystarczy za wodomierzem zalozyć swój i sprawdzić.Tylko może już być zapóźno ....bo mogą skalibrować prawidłowo swoje wodomierze.Pachnie oszustwem spółdzielni na kilometr
Krzysztof Staręga19:07, 17.01.2023
Przepiękna manipulacja "prezesa". Z treści wynika, że ssm nie skontaktowało się z nadawcą listu a z właścicielem mieszkania. Nie zapominajmy, że najemca mieszkania ma prawo wykorzystywać adres zamieszkania do korespondencji. Widać z tego, żę "prezes ssm" nie ma na celu wyjaśnienia i zamknięcia tematu tylko idzie na zwadę z mieszkańcami używając słabych sztuczek manipulacyjnych próbując nas ośmieszyć lub jak w rozmowie z RMF zniesławić. Nie ładnie prezesie, przysparzasz sobie przeciwników a mogłeś zwyczajnie temat poprowadzić ku złagodzeniu sprawy. A tak wylewasz dziecko z kąpielą. Ale cóż pycha kroczy przed upadkiem...
Krystyna08:11, 18.01.2023
Proponuję meldować tylko właściciela mieszkania i wynajmować mieszkanie 3-4 osobom... wtedy napewno nie będzie miał właściciel olbrzymich niedopłat za wode. W mojej klatce w wieżowcu 11 piętrowym na wykazie jest w 90% uwidocznione 1 lub 2 osoby zamieszkałe ale faktycznie jest bardzo dużo rodzin z dziećmi wynajmujących mieszkania lub np. żona zapomniała od wielu lat zameldować męża.
0 0
To że nie jest zameldowana nie oznacza że zużycia wody sobie nie podnieśli.