Zamknij

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Nr oferty: StPr/24/0869Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Józefa Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, 2. Przygotowanie, we współpracy z odpowiednią rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną planu pomocy dziecku. 3. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 4. Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, , w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. 5. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, 6. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7. Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
    Uprawnienia:
    • prawo jazdy kat. B
    • obsługa urządzeń biurowych
    • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
      Wymagania dodatkowe
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: Pedagogika, Ped. Specjalna, Psychologia, Socjologia, Nauki o Rodzinie
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Wykształcenie wyższe o dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z dzieckiem i rodziną lub roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka. Kandydatem do pracy może być osoba, która: nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest kandydatowi zawieszona ani ograniczona; wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego; nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Józefa Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
        Osoba do kontaktu: Iwona Kaniecka
        Numer telefonu:
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje, oświadczenia o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny, Godziny : w godz. pracy Centrum
        1. zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, 2. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, 3. zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka, 4. kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, 5. opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 6. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, 7. prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 8. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, 9. przekazywanie odpowiednio do ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 756 ze zm.), danych, o których mowa w art. 73 ust. 2 cyt. ustawy, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8, 10. opracowanie instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne i zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, 11. opracowanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utratą. 12. Dodatkowo wykonywanie zadań w ramach obowiązków obrony. Umowa o pracę zawarta na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. https://siedlce.so.gov.pl/sos/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/21172,ogloszenie-konkursu-na-stanowisko-pelnomocnika-ds-ochrony-informacji-niejawnych-.html
        StPr/24/1009
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 3 240 PLN

        Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń oraz budynków, nadzór nad usługami serwisów zewnętrznych z zakresie budynków oraz parku maszynowego. Udział w przeglądach oraz modernizacjach maszyn i urządzeń.
        StPr/24/1010
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Budowa linii napowietrznych, budowa linii kablowych ziemnych, montaż instalacji elektrycznych wewnątrz budynków (praca w obrębie powiatu siedleckiego - siedziba firmy Skórzec).
        StPr/24/1013
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN

        Dokonywanie konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej. Usuwanie skutków awarii instalacji elektrycznej i oświetleniowej wewnątrznej i zewnętrznej. Nadzór nad poprawną pracą agregatu prądotwórczego w razie zaników prądu z sieci miejskiej. Drobne naprawy sprzętu elektrycznego. Możliwa praca w systemie 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00 lub od 7.00 do 15.00
        StPr/24/1014
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        - ustalanie kolejności wyjazdów oraz koordynacja procesu transportowego; - wypisywanie listów przewozowych; - wykonywanie korekt dla przesyłek zwrotnych oraz nieodebranych; - komunikacja z klientami oraz dostawcami (koordynacja zwrotów i nieodebranych przesyłek, obsługa skrzynki mailowej sklepów na allegro); - weryfikacja zgłoszeń niezgodności w dostawach i ich korygowanie - nadzorowanie obrotu opakowań w firmie; - współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności procesów magazynowych; - wykonywanie prostych zadań związanych z obsługą systemów i interfejsów magazynowych.
        StPr/24/1015
        data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, realizacja programu obróbczego zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa urządzeń pomiarowych w celu analizy powykonawczej detalu. Praca od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3-zmianowym: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22.00-06.00. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowa o pracę.
        StPr/24/1016
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 do 30 PLN

        Kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów; identyfikacja i analiza problemów związanych z poziomem jakości wyrobó; prowadzenie działań korygujących; rozpatrywanie reklamacji od klientów; uczestnictwo w audytach; prowadzenie procesu reklamacji od dostawców; usprawnianie procesów i procedur operacyjnych; prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji jakościowej.
        StPr/24/1017
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
        StPr/24/0996
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        Diagnostyka i naprawa usterek elektromechanicznych pojazdów samochodowych.
        StPr/24/0997
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        - Dekorowaniem słodkości zgodnie z naszymi standardami - Przygotowywanie, wypiekanie ciast - Produkcją kremów - Utrzymywaniem porządku oraz czystości w pracowni cukierniczej - Przyjmowanie dostawy Praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 - ilość godzin w miesiącu do ustalenia. Czasami praca zmianowa (również w weekendy). Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
        StPr/24/0998
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN