Zamknij

Sprzedawca w sklepie firmowym

Nr oferty: StPr/24/0996Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - Sprzedaż - Obsługa terminala i kasy fiskalnej - Obsługa klientów w sklepie firmowym. -Ddbanie o dobry wizerunek firmy - Utrzymywaniem porządku oraz czystości - Przyjmowanie dostaw Praca: wtorek - sobota 10.00 -18.00, niedziela 12.00 - 19.00 w Siedlcach. Godziny pracy do indywidualnego uzgodnienia. Po okresie próbnym istnieje możliwość dłuższej współpracy.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: duża odpowiedzialność i zaangażowanie. Sumienność, staranność i dokładność. Aktualne badania sanepidu. Gotowość do pracy w weekendy.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: ŁAKOCIE ANETA KRÓLIKOWSKA
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Bolesława Prusa 42, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu:
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: e-mail
    Pakowanie towaru. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00.
    StPr/24/1164
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 900 PLN

    Przygotowywanie potraw dla gości hotelowych oraz obsługa imprez okolicznościowych, realizacja przydzielonych zadań w kuchni, utrzymywanie porządku, dobra organizacja pracy.
    StPr/24/1171
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Obsługa gości hotelowych. Wydawanie posiłków, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
    StPr/24/1172
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Praca w systemie II zmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00. Długość okresu próbnego ustalona zostanie indywidualnie w trakcie rozmowy wstępnej z kandydatem. Oferta do sklepów w Siedlcach (ul. Janowska, ul. Sokołowska 157).
    StPr/24/1173
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia, aktywna sprzedaż produktów, dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy. Praca w systemie II zmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00. Długość okresu próbnego ustalona zostanie indywidualnie w trakcie rozmowy wstępnej z kandydatem. Oferta do sklepów w Siedlcach (ul. Kazimierzowska 7, ul. Sokołowska157, ul. Warszawska 133).
    StPr/24/1176
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Praca na wydziale produkcyjnym przy obróbce tuszki i elemntów drobiowych. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 13.45 i od 13.45 do 21.45 w niskich temperaturach, również w dni wolne ustawowo.
    StPr/24/1156
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Praca na wydziale produkcyjnym przy produkcji konserw. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 13.45 i od 13.45 do 21.45 w niskich temperaturach, również w dni wolne ustawowo.
    StPr/24/1157
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Kontakt z klientem oraz przewoźnikami (w dużej mierze telefoniczny), koordynowanie zleceń przewozowych, obsługa dokumentacji transportowej. Pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00 Transport krajowy i międzynarodowy.
    StPr/24/1159
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    Montaż instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania zgodnie z dokumentacją projektową i zaleceniami nadzoru technicznego. Wykonywanie prób szczelności. Regulacja i płukanie instalacji. Usuwanie awarii instalacji. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 21.45, również w dni wolne ustawowo. Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
    StPr/24/1126
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    Obsługa linii produkcyjnej, bieżąca kontrola stanu technicznego linii produkcyjnej, bieżąca regulacja, wymiana elementów eksploatacyjnych. Praca na dwie zmiany w godzinach od 5.45 do 21.45, również w dni wolne ustawowo. Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony.
    StPr/24/1127
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 300 PLN