Zamknij

Pracownik ds. administracyjnych i kadrowych (ze znajomością języka angielskiego

Nr oferty: StPr/24/1022Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sokołowska, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: - obsługa dokumentacji kadrowej : przygotowywanie umów zlecenie, aneksów, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem w programie OPTIMA - rozliczanie benefitów - opracowywanie i wdrażanie regulaminów i procedur zgodnie ze zmianami zachodzącymi w Prawie Pracy - współpraca z zespołem - obsługa korespondencji - implementacja i analiza danych - kontakt z pracownikami w języku angielskim i rosyjskim
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Język:
  • rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
    Uprawnienia:
    • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
    • obsługa programu OPTIMA
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat)
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: - znajomość przepisów dotyczących prawa prac - umiejętność obsługi programu kadrowego OPTIMA oraz pakietu MS Office - komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego - umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań - sumienność , dokładność oraz zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: SK WORK SERVICE SP. Z O.O.
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Sokołowska 56, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
        Osoba do kontaktu: Paulina Ochnik
        Numer telefonu:
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: e-mail
        • realizacja zamówień we współpracy z działami realizacji zamówień i sprzedaży • monitoring temperatur, oznakowania partii wyrobów • prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej Praca w systemie II zmianowym: 05:45 -13:45, 13.45 - 21.45
        StPr/24/1180
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 550 PLN

        Pomoc w przygotowaniu posiłków kuchni wietnamskiej, przygotowywanie półproduktów, sprzątanie miejsca pracy. Zadaniowy system czasu pracy w godzinach od 10.00 do 20.00.
        StPr/24/1183
        data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, obsługa klientów detalicznych, przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru na półki, oznaczanie towaru cenówkami oraz materiałami reklamowanymi, sporządzanie sugerowanych zamówień. Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00- 22.00.
        StPr/24/1184
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Rozładunek, zawieszanie i patroszenie drobiu, dzielenie, konfekcjonowanie i pakowanie drobiu, paletyzacja, przeładunek i prace porządkowe. Praca dwuzmianowa w godzinach od 06.00 do 22.00, również w dni wolne ustawowo.
        StPr/24/1185
        data rozpoczęcia pracy od 30.05.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        Prace przy załadunku i rozładunku towaru, kompletowanie i układanie towarów.
        StPr/24/1192
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 550 PLN

        Nakładanie powłok lakierniczych na wyroby metalowe i części maszyn oraz pojazdy mechaniczne, dokonywanie obmiarów malarskich i rozliczeń robót malarskich oraz lakierniczych. Praca również na wyjazdach i w zakładach w Siedlcach w zależności od potrzeb. Nienormowany czas pracy w godzinach od 06:00 do 06:00 według zapotrzebowania.
        StPr/24/1194
        data rozpoczęcia pracy od 31.05.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        Pakowanie towaru. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00.
        StPr/24/1164
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 4 900 PLN

        Przygotowywanie potraw dla gości hotelowych oraz obsługa imprez okolicznościowych, realizacja przydzielonych zadań w kuchni, utrzymywanie porządku, dobra organizacja pracy.
        StPr/24/1171
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Obsługa gości hotelowych. Wydawanie posiłków, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
        StPr/24/1172
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Praca w systemie II zmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00. Długość okresu próbnego ustalona zostanie indywidualnie w trakcie rozmowy wstępnej z kandydatem. Oferta do sklepów w Siedlcach (ul. Janowska, ul. Sokołowska 157).
        StPr/24/1173
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN