Zamknij

Orły Krawiectwa - Reklamujemy krawiectwo!

10:48, 07.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:48, 07.05.2020

Codziennie obserwujesz ulicę, przy której znajduje się twój zakład krawiecki. Eleganckie panie biegają na swoich szpilkach od jednego butiku do drugiego, odwiedzając po drodze najlepszą piekarnię w stolicy po ciepłe bułeczki. Twoje klientki zawsze wychodzą zadowolone, czasem nawet przyprowadzą koleżankę, ale w czasie kryzysu to jednak za mało. Jak się zareklamować ze swoją profesją w dobie Internetu?

Postaw… na modę!

Zdecydowanie najmodniejszy jest teraz nurt reklamy internetowej. Coraz więcej firm zakłada strony swojej działalności w sieci, udziela się na portalach społecznościowych lub wykupuje reklamę, która radośnie pojawia się na przeglądanych przez użytkowników stronach. Co ambitniejsi, prowadzą własne blogi lub nagrywają filmy przedstawiające funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa.

Reklamuj się globalnie, ale lokalnie

Działanie mniejszych zakładów krawieckich najlepiej pokazywać lokalnej społeczności. Angażowanie się w reklamę internetową wobec tego stwierdzenia wydaje się być mało sensowne. Mogę was jednak zapewnić, że większość osób wyszukuje specjalistów konkretnych branż z danego miasta głównie w sieci. Do swojego zapytania wystarczy dopisać miejscowość, by przeciętnemu użytkownikowi Internetu ukazała się cała lista osób lub firm, które wykonują potrzebne usługi. W związku z tym faktem istnieją specjaliści, którzy podbijają widoczność naszej strony internetowej lub zakładu krawieckiego.

Co na to klient?

Ludzie wiedzą już o tym, że firmy ochoczo wyskakujące z wyszukiwarek mają najpewniej środki na reklamę, ale niekoniecznie są najlepsze w swoim fachu. Zainteresowany poszukuje więc opinii o danym przedsiębiorstwie, by wybrać najlepsze. Nie każda branża ma jednak rankingi, konkursy czy certyfikaty, które mogłyby poinformować potencjalnych klientów o najlepszych w regionie.

Jak się wyróżnić w krawiectwie?

Jeśli Twój zakład cieszy się dobrą opinią, koniecznie zgłoś go do ORŁÓW Krawiectwa (ten link przeniesie Cię do portalu). Jest to internetowy plebiscyt, który dorocznie wyłania najlepsze przedsiębiorstwa danej branży w mieście oraz w Polsce. W pierwszej edycji danego roku Twój zakład krawiecki będzie porównywany z firmami z obrębu Twojej miejscowości lub powiatu (jeśli aglomeracja jest zbyt mała lub nie masz w niej konkurencji); druga zaś to zmierzenie się z krawcami z całego kraju. Laureatem zostaje ten, kto w skali 10-punktowej otrzyma ich 8. Pod uwagę brane są opinie zamieszczone w Internecie w postaci punktów. Zachęcaj więc swoje klientki, by dały Twojej firmie oceny na stronie Google lub Zumi. W nagrodę za wspaniałe wyniki, otrzymasz miejsce na stronie internetowej plebiscytu wśród pozostałych laureatów i będziesz mógł szczycić się mianem ORŁA Krawiectwa. Jeśli jednak zechciałbyś cieszyć się dyplomem, tabliczką ze szkła akrylowego lub zamieścić logo ORŁÓW na wizytówce, wystarczy zainwestować w pakiet marketingowy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%