Jesienią 2020 roku do GOK w Borowiu zgłosiła się agencja reklamowa poszukująca zespoły ludowe do reklamy.
Dyrektorka Gminnego Ośrodka Kultury zaproponowała ekipie reklamowej dwa wiejskie zespoły ludowe z gminy Borowie. Producenci reklamy po wnikliwej selekcji wybrali jeden zespół. Szczęśliwymi zwyciężczyniami eliminacji okazały się panie z zespołu ludowego Borowianki z Brzuzy.
- Przyjechała cała ekipa montażowa. Dałam im namiary na dwa zespoły, ale oni wybrali jeden. Pierwszy casting odbył się na podwórku jednej z członkiń zespołu. Zostały nagrane dwie piosenki i panie z zespołu Borowianki zostały zakwalifikowane - powiedziała dyrektorka GOK w Borowiu Katarzyna Iwaniec.
W grudniu, ponieważ były obostrzenia pandemiczne, niemal przed samymi świętami przyjechały po członkinie zespołu dwie limuzyny, którymi pojechały do Warszawy na nagrania. Wyjeżdżając z Borowia wiedziały gdzie i po co jadą, ale dopiero w Warszawie dowiedziały się, iż maja swoimi postaciami reklamować browar i piwo Tyskie. Członkinie zespołu nie przypuszczały, że na kilkusekundową reklamę złoży się ich całodzienna praca. Ale w produkcjach filmowych tak już jest, że na planie zdjęciowym należy popracować. Praca Borowianek nie poszła na marne, bowiem nagrana reklama piwa Tyskie pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli - Przejdźmy na Ty” wyemitowana została 25 stycznia 2021 roku w mediach społecznościowych i serwisie YouTube.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz