15 czerwca zakończyła się 7. edycja kampanii dobroczynnej Kilometry Dobra.
Stowarzyszenia i fundacje przez ponad trzy miesiące zbierały fundusze na swoje cele. Mimo trudności spowodowanych epidemią koronawirusa, wielu organizacjom udało się osiągnąć bardzo dobre wyniki. Łącznie zebrano 307 920,29 zł. Tytuł Mistrza Świata w Dobroci otrzymało Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym i Autystycznym "SPONiA - Węgrów". Organizacji udało się zebrać 77 007,77 zł na zakup komory hiperbarycznej, która będzie służyć do rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Kilometry Dobra to cykliczna akcja, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Robert Kawałko - prezes Polskiego Instytutu Filantropii. Kampanii przyświeca idea współpracy i hojności. Uczestnictwo w akcji motywuje fundacje i stowarzyszenia do rozwoju, daje możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz realizacji szlachetnych celów. Charakterystycznym elementem przedsięwzięcia jest próba pobicia rekordu Guinnessa w układaniu najdłuższego ciągu monet. W promocję kampanii zaangażowało się wielu ambasadorów. Są to m.in.: zespoły Perfect i Skaldowie, wokalista Witold Paszt, aktorki Beata Ścibakówna i Wiktoria Gąsiewska, Kabaret Moralnego Niepokoju.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz