W związku z pandemią koronawirusa (COVID-19), w trosce o najwyższe bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, wprowadzone zostają zmiany w zakresie obsługi interesantów.
UM Siedlce będzie czynny w godzinach 7.45 - 15.45.
Oto wskazówki dla interesantów od władz:
Od dnia 23 marca 2020 roku następuje zmiana organizacji pracy w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta Siedlce do odwołania. Ograniczamy do minimum kontakty bezpośrednie pomiędzy urzędnikami a interesantami, umożliwiając jednocześnie załatwienie spraw w inny sposób.
Prosimy o wykorzystywanie alternatywnych sposobów komunikowania się z urzędem: telefonicznie, poprzez korespondencję pisemną, przez e-PUAP, e-mail: [email protected].
Od 23 marca 2020 r. uruchomiona zostaje możliwość złożenia korespondencji poprzez "wrzutkę", znajdującą się w przedsionku w Biurze Obsługi Interesanta. Korespondencję należy umieścić w kopercie, na której należy wskazać Wydział, do którego jest kierowana.
Ponadto należy zamieścić w środku dane kontaktowe (nr telefonu, e-mail). Odbiór dokumentów będzie następował w tym samym miejscu po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem urzędu.
W sprawach, gdzie istnieje potrzeba pokwitowania, potwierdzenia, okazania dowodu tożsamości itp. należy wcześniej skontaktować się z pracownikiem odpowiedniego wydziału w celu ustalenia sposobu załatwienia sprawy.
Od dnia 23 marca 2020 r. nie będą czynne kasy w urzędzie oraz opłatomat znajdujący się Biurze Obsługi Interesanta.
Oznacza to, że wszelkie opłaty zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe nie będą możliwe do zrealizowania na miejscu.
Opłat należy dokonywać przelewem na konta, wskazane poniżej oraz dostępne na stronie Urzędu Miasta Siedlce w zakładce
Załatwianie spraw urzędowych – Konta bankowe.
Tam, gdzie jest taki wymóg, do dokumentów należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty.
fot. siedlce-zwiedzanie.pl
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz