Zamknij

Zabili Kasię w porozumieniu. Poszło o rozliczenia finansowe?

17:15, 02.05.2017 AS
Skomentuj

We wtorek, 2 maja, Sąd Rejonowy w Siedlcach aresztował na trzy miesiące dwóch 19-latków, podejrzanych o zabójstwo 18-letniej Katarzyny S. ze Stanów Dużych.

[ZT]16600[/ZT]

Finał poszukiwań 18-letniej Katarzyny był tragiczny. Została znaleziona martwa w kompleksie leśnym między Suchożebrami a Krynicą. Na ciało nastolatki natknął się sąsiad, który razem z rodziną i okolicznymi mieszkańcami przeczesywał zarośla w poszukiwaniu dziewczyny. Zwłoki leżały na ściółce, przykryte gałęziami, w odległości ok. 300 metrów od drogi. To bardzo ponure i niedostępne miejsce. Katarzyna miała rozpłataną w kilku miejscach głowę. Lekarz patomorfolog nie miał wątpliwości, że nastolatka została brutalnie zamordowana. Ciało zostało zidentyfikowane przez rodziców. 
Policja solidnie zabrała się do pracy. Już w piątek dokonano zatrzymań osób, które mogą być zamieszane w zabójstwo. We wtorek Sąd Rejonowy w Siedlcach na wniosek prokuratury aresztował na trzy miesiące dwóch 19-latków. Obaj podejrzani nie przyznają się do zabójstwa, spychając winę jeden na drugiego. Aresztowani Kewin M. i Michał B. byli dobrymi znajomi  zamordowanej. Według informacji pochodzących od innych osób wynika, że podłożem zatargu między ofiarą, a jej kolegami były rozliczenia finansowe. 

Prowadząca śledztwo w sprawie zabójstwa Katarzyny S. siedlecka prokuratura nie ujawnia szczegółów zbrodni. - Zabójstwo na pewno nie miało podłoża seksualnego - mówi prokurator Krystyna Gołąbek, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Siedlcach. - Tylko tyle mogę powiedzieć w tej sprawie, ponieważ wszystkie czynności wykonywane przez nas objęte są tajemnicą śledztwa. 

Obu podejrzanym przedstawiono zarzuty zabójstwa jako, że dopuścili się zbrodni wspólnie i w porozumieniu.


Więcej o tej sprawie w papierowym wydaniu Życia Siedleckiego z 5 maja

(AS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(79)

HrabiaHrabia

10 8

A za co wisiała im kasę i ile ? 18:50, 02.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KumdziaKumdzia

10 0

Podobno za narkotyki 18:54, 02.05.2017


JaJa

2 7

To nie ma znaczenia ile im wisiała i za co. Wgl to nawet nie wiadomo czy to był motyw ich działania! 18:57, 02.05.2017


ebebeebebe

8 1

za 4 kapcie zabili dziewczyne 19:22, 02.05.2017


reo

LolLol

28 6

Caly szacunek dla Kasi, nikt nie zasluguje na smierc, ale sama w to weszla, handel narkotykami to nie zabawa, ona je rozpowszechniala, co tez moglo przyczynic sie do wielu tragedii. Mimo wszystko bardzo mi przykro, moze by sie jeszcze opamietala. 19:08, 02.05.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MorelaMorela

6 10

Lol a gdzie byłeś jak żyła dlaczego nie starałeś się jej pomóc ty i wszyscy znajomi teraz jesteś taki mądry i potrafisz wieszać psy na drugiej osobie to było jej życie takie wybrała z szacunku dla tragedii jaka się stała rodziny którą ona dotknęła zachowaj powściągliwość o ile znasz znaczenie tego słowa 19:25, 02.05.2017


MMMM

9 13

CO TO ZA RODZICE CO NIE WIEDZA SKĄD CÓRKA MA KASĘ , RAPTOWNIE JAK WYSZŁA Z DOMU TO O PÓŁNOCY SIE ZAINTRERESOWALI ,SORY ALE TO JEST ICH TEŻ WINA ...TYLE W TEMACIE 20:34, 02.05.2017


KiwiKiwi

6 2

MM miała chłopaka sponsora. 21:06, 02.05.2017


enkaenka

0 0

Do MM: gadasz takie głupoty, że aż mi Cię szkoda. Jaka ich wina? Jak nie wtedy to mogli by to zrobic w innym czasie, np po szkole. To co, wtedy tez ich wina bo puscili córkę do szkoly?

Odnoszę wrażenie, że jesteś matką lub ojcem któregoś z tych małych śmieci i za wszelką cenę próbujesz wybronić. To nic nie da. Sami sie pomotali w zeznaniach wskazując miejsce spalenia m.in. telefonu czy narzędzia zbrodni, wiec mozna powiedzieć ze sami sie wygadali. Nawet jak któryś nie bil tylko sie przygladal to i tak bedzie oskarzony o to samo który ranil ta dziewczynę. Duzo by można pisac ale szkoda czasu 13:57, 09.05.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


123123

7 7

Za kilka dni, tygodni albo miesięcy jak prawda wyjdzie na jaw, mam nadzieję, że powiesz mu to samo w oczy. O ile oczywiście dosięgniesz :* 19:52, 02.05.2017


OO

2 2

Bardzo dojrzałe, zajmij sie może czymś bardziej mądrym bo w tym momencie sie pogrążysz 20:12, 02.05.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


hahahabhahahab

13 4

Kewin ma trochę przy krótką ta bluzę ojej przykre :( 19:27, 02.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnonimusAnonimus

10 0

I bucików w pośpiechu nie zdążył zawiazac xD 19:39, 02.05.2017


kewinekkewinek

14 3

sznuróweczki zabrane, żeby kewinek za wcześnie się nie powiesił. 19:55, 02.05.2017


MatkaMatka

25 3

Okazuje się że cały elektryk i Żółkiewski o tym słyszeli ale w porę nikt nie zareagował .. szkoda.Moze jakaś współpraca dyrekcji z policją by się przydała kosztem "prestiżu" ale dla dobra młodzieży. 19:28, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sektor zła "EleSektor zła "Ele

14 2

Jednak trochę prawdy z tym sektorem zla bylo...Wyłapać i pozamykać tą małoletnią dilerke..Dobrą reklamę szkole zrobili. 19:42, 02.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WlasnieWlasnie

10 0

O to to ! Policję z psem przy bramce postawić bo inaczej ciężko to będzie zaorać goowno 19:48, 02.05.2017


......

8 0

Tak gadacie ale jakby wszędzie sprawdzać to nie tylko w elektryku byście dilerke znaleźli. Taka prawda że w każdej szkole to jest tylko pytanie czemu nikt z tym nie robi.. 20:23, 02.05.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ja ja

4 0

Nie wiem ,ale na pewno to czyjś syn,i ten ktos przeżywa teraz ogromną tragedię.Tak jak rodzice Kasi(Oni bez porównania większą)Naprawdę wszystkim im współczuje. 20:14, 02.05.2017


KolegaKolega

1 0

Tak to syn tego fotografa 20:35, 02.05.2017


alvaroalvaro

15 5

Co te dzieciaki maja w tych glowach??? Jezeli to oni to najwyzszy wyrok jaki sie da bez mozliwosci wczesniejszego wyjscia.Jak mocno trzeba byc ztoczonym aby takie cos zrobic, tak wogule kto im dal prawo odbierac dar zycia.Niech sie smaza w pikle,brak słow na takich zwyroli.!!!! 19:59, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1234512345

16 36

Nie są jeszcze skazani, a te wyzwiska i śmiechy są żałosne i przykre, traktuj druga osobę tak jak chcesz być sam traktowany. Zabili czy nie, nie macie prawa pisać takich słów, to ukazuje tylko wasz poziom aż przykro ze mamy takich ludzi w Polsce 20:10, 02.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OlaOla

14 0

Żałosne to jest to ze dzieciaki potrafią zabić ze potrafią dokonać tak haniebnych czynów.Ludzie pisać nie mają prawa a kto dał prawo tym chłopakom żeby zabijać.nic dziwnego ze takie teksty ciskaja się na usta!!!! Tragedia i dla rodziców dziewczyny ale i dla rodziców tych ... brak słów 21:12, 02.05.2017


AnonimAnonim

24 0

Tak. To dwie takie mendy chodzą i mogą zabijać a na nich złego slowa nie można powiedziec? 21:23, 02.05.2017


xyzxyz

6 2

ktory zostal oskarzony o wspołudzial a ktory o zabojstwo?
20:21, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MMMM

0 1

ANI JEDEN ANI DRUGI NIE WYGLADA NA TAKIEGO CO BY ZROBIŁ .. 20:32, 02.05.2017


wiarawiara

7 27

Jestescie *%#)!&
Nie ma ostatecznego wyroku, a wy już swoje piszecie. Macie niezbite dowody na nich? Naprawdę zastanówcie się co piszecie. Komentarze czyta tez rodzina zatrzymanych, trochę serca ludzie! 20:24, 02.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tak ?Tak ?

19 1

Teraz to czyta rodzina skazanych ? Teraz się interesują? A gdzie do k ...y nędzy byli wcześniej?! Gdzie zainteresowanie było,co ?!!!!! 20:33, 02.05.2017


Przyznali siePrzyznali sie

11 3

Wskazali miejsce gdzie spalili telefon młotek i ubrania uplamione krwią. Tak dobrze pozbyli się dowodów, że młotek lekko przypalony znalazł starszy człowiek. I wzią sobię do domu. Dopiero dzisiaj rano zawiózł go na policję.
20:50, 02.05.2017


,,,,,,

41 1

Rodzice niech zrobią dobre rozeznanie z kim ich dzieci się zadają.Co to za towarzystwo.Co ma fb wrzucają,jakie pożal się Boże filozofie życiowe szemranych idoli popki,cypisy i inne typy .Zakazać im słychać tego szajsu.Na fb polubienia koki, marychy Itp. Zainteresujcie się rodzice swymi dziećmi, szkoło i policjo pomóż ! 20:27, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

28 22

Ta dziewczyna to niezłe źiółko ,tylko wszyscy w szkole wiedzieli ,ze ma do czynienia dopalaczmi,tylko mamusia Kasi dziwne że nie wiedziała, Szkoda mi chłopaków bo w nerwach zrobili coś co ich nie wytłumaczy a co do dziewczyny pewnie jak nie oni to i tak by skończyła. To moje zdanie , bo jak 18-latka może byc winna komus kase za co ???? Dziwi mnie ,że wszyscy w ŻÓLKIEWSKIM ja znali i wiedzieli co ona robi tylko teraz każdy o jaka niewinna jaka biedna , ilu dzieciom ona to gówno spradała , tu się trzeba zastanowic , bo to jest ciekawe i jakbym był obrońca to wywlekłbym jej życie gimnazjum-ŻÓLKIEWSKI . 20:31, 02.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

......

22 0

Zycia jej nie dawali i nie mieli prawa zabierac bez wzgledu na to jaka byla i co robila 20:42, 02.05.2017


XyzzzXyzzz

7 2

Oceniasz dziewczynę bo takie coś robiła całe życie przed nią może by skończyła z tym. A jeśli tak Ci oceniać to spojrz na ludzi co biją 2 miesięczne dziecko i co i nic i nadal żyją. Każdy popełnia błędy. Każdy może stoczyć na zły tor. Lepiej zajmij się sobą 22:42, 02.05.2017


AldikAldik

1 2

Jakim trzeba być człowiekiem aby tak oceniać zamordowaną w bestialski sposób dziewczynę. Ona jest tutaj ofiarą i o tym trzeba pamiętać a ci zwyrodnialcy którzy to zrobili powinni ponieść najsurowszą karę i to będzie przedmiotem sprawy a nie życie prywatne Kasi. Co za rodzice wychowali te potwory. Współczuję rodzicom Kasi. 21:28, 03.05.2017


gegeggegeg

12 5

pewnie rodzice kewina w łapkę dadzą 20:32, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MMMM

9 12

TEŻ BYS DAŁ LUB DAŁA I NIE PISZ GŁUPOT BO ŻYCIE NIE WIESZ CO TOBIE PISZE ... MOŻE KRATKI ... 20:38, 02.05.2017


OlciaOlcia

15 2

Za jakieś marne pieniądze zabić młodą i ładna dziewczynę, przecież to chore jest... Obstawiam że musieli być nacpani bo raczej na trzeźwo by tego nie zrobili ;( Tam gdzie trafia, kara czeka ich odpowiednia. Szkoda dziewczyny śliczna była. 20:35, 02.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MMMM

9 10

ŚLICZNOŚĆ NIE ZNACZY MONDROŚC A NA ZDJĘCIU DOBRY RETUSZ 20:39, 02.05.2017


do mmdo mm

12 2

tak, ofiara jak zwykle jest przestępcą i tą najgorszą stroną bo gdzie by przecież szukać winy, chyba nie u synka co MM?? Nawet jeśli zażywała narkotyki, niewiadomo co robiła to jest powód aby roztłuc młodej dziewczynie czaszke? A MONdra to ty nie jesteś, tak samo jak zwyrodnialcy którzy siedzą tam gdzie ich miejsce, oby im współwięzniowie uprzykrzali życie jak sie da, bo życia kasi nikt nie zwróci 20:51, 02.05.2017


......

5 0

Czy byla sliczna to znaczenia to nie ma zadnego, mogla i byc garbata, zezowata- tutaj chodzi o tragedie jaka miala miejsce.
Wyglad w tej sprawie ma bardzo male znaczenie ;) 17:03, 03.05.2017


tyertyer

19 3

na pewno byli pod wpływem narkotykow i nie mysleli racjonalnie...
wątpie,ze wytrzymaja presje w wiezieniu i moze dopiero teraz do nich doszlo co zrobili,ze juz za pozno. Skończą ze sobą... 20:40, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

geggeg

15 1

teraz tacy koledzy,ze jeden na drugiego składa?
przestraszyli się co moze ich czekac? 20:43, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MintajMintaj

7 6

@tyer i dobrze by zrobili, po co nam takie ści%rwo utrzymywać z podatkó 20:46, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tye4ytye4y

9 1

nie rozumiem...nie przyznaja sie do winy, a pokazli miejsce gdzie zostawili mlotek?
tylko moze bylo tak,ze jeden tłukł młotkiem a jeden nic nie robil tylko stal... 20:54, 02.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TrelaTrela

9 1

Skoro stał i się przyglądał to tak jak by to robił a po wszystkim tydzień chodził z uśmiechem na twarzy 21:15, 02.05.2017


jayjzjayjz

0 1

Prawdopodobnie właśnie taka jest wersja jednego z przesłuchanych ale nie można wykluczyć że obydwaj to planowali dlatego grozi im taki sam wyrok. Na chwilę obecną jest słowo przeciwko słowu, dochodzenie powinno wyjaśnić jak było ale to już detal i tym powinien się martwić tylko jeden z oskarżonych żeby nie przesiedzieć 25 lat za zabójstwo którego nie dokonał. 21:52, 02.05.2017


321321

2 3

z tym młotkiem to pewnie plota 22:16, 02.05.2017


HejnekenHejneken

19 1

Ale gangsta i dilerka. Za pare dyszek zabic kobiete. Pojsc do *%#)!& i zwalic sobie zyciw. To czy ona dilowala czy nie to mnie interesuje. Kazdy ze swoim zyciem robi co chce. Ale nikt nie ma prawa konczyc tego zycia zabijajac ta osobe. Niech gnija lajzy w *%#)!& Ten z krzywym ryjem wyjdzie pewnie jeszcze bardziej krzywy. A kewin do konca zycia nie siadzie na du.pye. 21:17, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xdxd

9 25

Bo wszystko wiecie najlepiej, najlepiej powiedzieć, że to oni bo policja zatrzymała ale te osoby co znają chłopaków życie bliżej to powinni się wstydzić że oskarżacie swoich znajomy wyjdą i jestem ciekawa jak spojrzycie w ich oczy i jak będziecie się zachowywać. Gratulacje dla was i wy się nazywacie znajomymi ?! Zastanówcie się nad swoim zachowanie. Kiedy będzie juz wszystko wiadomo wtedy zrozumiem ale bez przesady teraz , a nikt nie współczuję rodzicom chłopaków jak oni muszą sie czuć. Taka jest prawda bo jesteście pewni że to oni teraz , a jak wszystko obróci się w inna stone to co zrobicie ?! Właśnie dobre pytanie teraz gadacie żeby dożywocie , a jak by to była osoba z waszych rodzin to co wy byście zrobili? na pewno bronili, a krzyczycie na każdego co ich brońcie, właśnie!? 21:19, 02.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DkfdDkfd

10 0

Dobra okej zgodzę się z tobą. A czy za cichy chód po ulicy zawina cię do aresztu i zatrzymają na 3 msc ? Była wizja lokalna jeden z nich wzial w niej udzial. Wysypali się jeden na drugiego. Myślisz że są nie winni? To dlaczego na wizji lokalnej jeden z nich pokazał gdzie jest młotek którym zabili ta dziewczyne. Przemyślał że i tak nic mu nie pomoże a jak będzie współpracował może mniejszy wyrok dostanie 21:30, 02.05.2017


drogie "xd"drogie "xd"

10 0

skoro tak ochoczo bronisz rodzin podejrzanych, to proszę, odpowiedz sobie na swoje własne, odwrócone, pytanie, słowem: "a jak by to była osoba z waszych rodzin to co wy byście zrobili??
mając na myśli Rodzinę Ofiary.
Co byś Mądralo teraz czuł/a, robił/a, na miejscu rodziny, bliskich Ofiary? z pewnością ze stoickim spokojem czekała na dalszy rozwój wypadków?
Durny z Ciebie Dzieciak,potwornie. 21:32, 02.05.2017


twój Pantwój Pan

3 1

co za *%#)!& 22:00, 02.05.2017


drogie "xd"drogie "xd"

9 5

skoro tak ochoczo bronisz rodzin podejrzanych, to proszę, odpowiedz sobie na swoje własne, odwrócone, pytanie, słowem: "a jak by to była osoba z waszych rodzin to co wy byście zrobili??
mając na myśli Rodzinę Ofiary.
Co byś Mądralo teraz czuł/a, robił/a, na miejscu rodziny, bliskich Ofiary? z pewnością ze stoickim spokojem czekała na dalszy rozwój wypadków?
Durny z Ciebie Dzieciak,potwornie. 21:36, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drogie "xd"drogie "xd"

7 3

skoro tak ochoczo bronisz rodzin podejrzanych, to proszę, odpowiedz sobie na swoje własne, odwrócone, pytanie, słowem: "a jak by to była osoba z waszych rodzin to co wy byście zrobili??
mając na myśli Rodzinę Ofiary.
Co byś Mądralo teraz czuł/a, robił/a, na miejscu rodziny, bliskich Ofiary? z pewnością ze stoickim spokojem czekała na dalszy rozwój wypadków?
Durny z Ciebie Dzieciak,potwornie. 21:37, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnikczytelnik

26 2

Nie brońcie tych nastolatków, to jest nie do wyobrażenia żeby komuś odebrać życie znajomej ??Tacy młodzi ludzie odebrali rodzicom dziecko a sobie i swoim rodzicom zgotowali okrutny los ,hańbę na całe życie ??.Tak się chowa beztrosko młodzież .Szkoła i nauczyciel nie ma nic do powiedzenia ,bo młodzież żądzi to oni są najważniejsi .Tragedia nie do opisania dla rodziców dziewczyny jak i rodziców sprawcy. 22:03, 02.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

1 1

Nie oszukujmy sie, ale teraz to co dzieje sie w szkolach to szok. Nie tylko rodzice wychowuja dzieci, ale szkola i osiedle rowniez. Prawie na kazdym kroku otwierane sa to co nowe przedszkola czy szkoly rodem Marii Montesorri, gdzie wychowanie polega na wychowaniu bezstresowym.
Dziecko ma prawo robic co chce, jak chce i zachowywac sie jak chce. Takze:) 17:08, 03.05.2017


JsJs

17 1

Nic,a nic nie jest w stanie wytłumaczyć działania tych śmieci,bo tylko tak można ich nazwać,jak można odebrać życie drugiemu człowiekowi, żadne pieniądze nie są tego warte. 22:50, 02.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

21 0

W niektórych komentarzach strasznie tłumaczy ktoś zabójców. Pewnie to rodzinka któregoś. I co zabili czy nie, ale trzeba im chylić czoła? Ty tłumaczu nie życzyć tobie by ci zabili dziecko. Jesteś bez honoru i może też rozprowadzacz marychy. 01:46, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pawelpawel

10 2

po kropelce kwasu w oko i sprawa załatwiona
10:13, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Policja powinnaPolicja powinna

31 1

Dobrze przejrzeć i przesłuchać to całe koło wzajemnej adoracji na fb.Na profilu denatki w zakładce polubienia widać zainteresowania m.in.konto Mefedron,koka,skun i zdjęcia.Osoby,które tak ładnie usprawiedliwiają tą trójkę,też należałoby wziąć na tapetę.Co to za komentarze typu " oj jak lubiła zajarać od czasu do czasu to nic jeszcze nie znaczy" NORMALNY NASTOLATEK NIE JARA MARYCHY NAWET OD CZASU DO CZASU!!! głąby kapuściane! Za naukę się weźcie,starym pomagajcie a nie gangsterka wam we łbach.Nawet nie myślicie rozsądnie wypisując komentarze "w obronie śmok wie czego" na fb.Sąsiedzi czytają wasze wypociny incognito i dobrze o was i waszych rodzinach nie myślą. 11:48, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EhhhEhhh

8 0

Ostatnie pożegnanie
Pogrzeb tragicznie zmarłej Katarzyny odbędzie się w czwartek (4 maja). O godz. 12.00 w kościele w Krynicy sprawowana będzie Msza św., ciało 18- latki spocznie na cmentarzu w Suchożebrach.


Prosze ŻS o poinformowanie wszystkich. 12:23, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OjOj

11 0

Kewinkowi 4 znajomych ubyło na fejsie. 21:15, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

17 2

Jestem z zolkiewskiego i czytać nie mogę tych komentarzy. Co to za plotka ze cala szkoła o tym wiedziała? Znałam Kasię i nie usprawiedliwiam jej jeśli to co robiła to prawda. Ale nic nie upowaznia do takiego morderstwa i nie ważne czy byli po narkotykach. Odebrali życie młodej kobiecie. Oni jeszcze mogą się zmienić ale Kasia już takiej szansy nie ma. 21:22, 03.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

charakterniak fryko charakterniak fryko

11 1

Mlotki za głowę na tej bini i rozprucie się i danie paru prawilnych chłopaków od białego. Cuwaksy już mają swoich opiekunów, ten z plastusiowy obiecał ŚCISŁĄ współpracę z pewnym osadzonym członkiem, a nad tyczkowatym trwa PRACA przy szamocie. Skitrani od blatu! Mamy czas bo będzie ćwiara, trwa filunek, będziem dawać cynk!
12:27, 04.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

InnyInny

4 1

Nocharakterniak fryko oni w tym zk to powinni na berecie szamac takie barachło spac tez na podloce powinno nie na koju i najważniejsze trza z nich ćmy zrobić gitom powinni we dwóch na okraglo galy opier...ac ale garowac będą długo czasu na zabawe z nimi dużo poza tym oni w haremie powinni garowac a nie z gitami jeden na drogiego się rozprul jeden i drogi taki sam kapusta jeden i drugi pusil pare z dupska na harem z nimi i jeszcze twierdza ze sa niewinni kur..wa jeden na drogiego nawija na wizjerze wszystko pokazali i jeszcze twierdza ze sa niewinni jak by biewinni byli zarzutow by im nie przedstawili a i sanek by nie dostali i mam nadzieje ze na wadze dostana cwiare za to co zrobili a i wity tez im nikt nie powinien podac znali ja ufala im a oni ja zabili gnidy powinni ich wziąć na fleki za to co zrobili. Tyle w tym temacie, z całego serducha wspolczuje rodzinie kasi i *%#)!& tych frajer.w co wypisują te bzdury była jaka była zyla jak zyla nieważne to niedawalo im prawa odbierać jej zycia. ale tak to jest jak gimbusom się welbach przewraca i w gangsterkę się bawia a jeszcze gorzej jak wszyscy wiedza a nikt nie reaguje. 13:39, 05.05.2017


TrollefbTrollefb

8 4

Ktos wykupil atak botow na profil Kaski na fejsie. Pisza z fake kont nie wiadomo skad. To sprawa dla policji rowniez. Komus bardzo zalezy aby to na Kaske zlozyc i oczerniaja ja wykupione trolle. 15:11, 04.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polakpolak

2 3

Ludzie to nie oni zabili świadomie tylko szatan ich opetał i ich rekoma dokonał tej zbrodni 22:12, 04.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldemarWaldemar

0 1

Był już pogrzeb Kaśki! 22:34, 04.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A2A2A2A2

1 3

Do "Przyznali się" nie pisz głupot że ktoś młotek przyniósł.Rzecznik prokuratury wyraźnie powiedziała że wnioskując po obrażeniach mógł to być młotek lub tłuczek lub tym podobne narzędzie.Wniosek wyciągnij sam 08:55, 06.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

9 0

Ja po głębszym zastanowieniu się stwierdzam że coś w tym musi być że ktoś jeszcze jest kto kazał im to zrobić.... Ciężko mi uwierzyć żeby dwóch młodych z pozoru normalnych chłopaków było w stanie zrobić coś takiego z własnej nie przymuszonej woli.... przecież musieli zdawać sobie sprawę z tego że i tak do nich dojdą i ich znajdą prędzej czy później .... I jest też na pewno ktoś kto wie jak to było i kto dokładnie za tym stoij ... I ta czy te osoby co wiedzą powinny udać się na policję czy do prokuratury i powiedzieć nie bać się to nie są czasy pruszkowa policja potrafi zadbać o bezpieczeństwo osób i nie ma co gdybać wykonywać samosądów od sądzenia jest sąd i który na pewno wymierzy im adekwatną karę do popełnionego czynu. To że zabili nie podlega żadnym wątpliwością ale poczekajmy z osądami do poznania ich motywów może im też ktoś groził i bali się i zostali do tego zmuszeni co by ich w jakimś stopniu usprawiedliwiało ''w jakimś stopniu'' i niech policja wtedy znajdzie i te inne osoby żeby każdy poniósł adekwatną karę, a jeżeli zrobili to z własnej woli tak jak każdy pisze za jakieś marne grosze to brak słów .... Nikt nie ma prawa zabierać życia i nie ważne jest tutaj czy ona dilowała czy nie , nawet jak dilowała to powinna być za to inna kara jak w cywilizowanym kraju przewidziana w KK, a nie zabijać ją. Też czemu każdy pisze takie głupoty dajcie spokój rodzicom Kasi dajcie im przeżyć żałobe w spokoju nie ważne co robiła dla nich to była córką i strata dla rodziny jest niewyobrażalna jak by to spotkało waszaego bliskiego to z powodu że ćpał czy był dilerem żałoby byście nie obchodzili i było by wam wszystko jedno ? .. nie sądzę więc dajcie w spokoju rodzinie przeżyć żałobę. Rodzicom Kewina i Michała też nie ma co ubliżać sami na pewno przeżywają to co zrobili ich synowie i jest im wstyd i biją się w pierś .... Sądzę że jak by wiedzieli co ich dzieci chcą zrobić to by zareagowali .... i nie dopuścili do tego .... Sądzę że rodzicom tych dwóch panów również nie jest dobrze z tym co ich dzieci zrobiły. A z osądami tych dwóch panów poczekajmy aż poznamy wszystkie fakty i motywy tej zbrodni. 12:01, 07.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

brawobrawo

5 1

zgadzam się ,w końcu mądry komentarz 14:17, 07.05.2017


U96U96

2 1

Myślę podobnie jak ty. Może góra zaczeła naciskać o zwrot kasy. A jak sam jesteś szantażowany to robisz wszystko żeby ocalić skórę. 05:20, 09.05.2017


Iwona Iwona

0 0

Ten drugiego rodzice mieli kasę dlatego taki niski wyrok 16:30, 24.10.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%