Zamknij

Ile zapłacimy za pozycjonowanie w Google?

11:37, 08.10.2018 Materiał Partnera Aktualizacja: 08:53, 09.10.2018

Zdaniem ekspertów i biznesowych guru całego świata, żadna marka nie ma dziś szans na popularność, jeśli nie zdecyduje się na aktywność w internecie. Działający bardzo lokalnie farmer lub mechanik z pewnością nie odmienią w ten sposób swoich przedsiębiorstw, ale przeciętny właściciel sklepu z wysyłką już tak - i to znacznie. Dlatego każdego dnia coraz większa rzesza firm decyduje się na rozpoczęcie promocji w wirtualnym świecie i wystawienie swoich towarów oraz usług na nieograniczoną liczbę potencjalnych nabywców. Dziś pochylimy się nad tajnikami prowadzenia marketingu w świecie WWW oraz zobaczymy, co mają do zaoferowania fachowcy z branży.

Pozycjonuj stronę – Twoja konkurencja robi to od dawna!

Nie istnieją internauci i przedsiębiorcy, którzy nie słyszeliby dotąd, na czym polega pozycjonowanie stron. O tym, że dotyczy ono wszystkich akcji wykonywanych przez specjalistów z agencji marketingowej, aby zapewnić nam trwałą widoczność na szczycie listy wyszukiwania Google wiedzą dziś wszyscy sprzedający i kupujący w sieci. Kiedy dany sklep lub brand dostanie się już do pierwszej dziesiątki wyników, ruch na stronie i ilość odwiedzin szybują gwałtownie w górę, a co za tym idzie z magazynów schodzi coraz więcej towarów. Gra jest z pewnością warta świeczki. Zanim jednak Twój projekt zyska rozpoznawalność z pomocą działań pozycjonerów, przebudowę i optymalizację w ramach SEO przejdzie techniczna, strukturalna oraz treściowa warstwa przygotowywanej WWW. Chociaż pozycjonowanie to trwałe i realne efekty, na jego skutki poczekamy nieraz nawet do kilku miesięcy. W tym czasie obecność w Google i świadomości klientów mogą nam zapewnić akcje reklamowe typu Pay Per Click, a zatem wykupienie baneru pokazującego nasze produkty i ofertę bezpośrednio pod wybranymi zapytaniami i słowami kluczowymi.

Jak znaleźć dobrą ofertę na pozycjonowanie?

Obecnie usługa pozycjonowania oraz wchodzące w jej skład zabiegi optymalizacji SEO wykonywane są na szereg różnych sposobów, zgodnie ze strategiami poszczególnych specjalistów i agencji. Każdy fachowiec bowiem przez lata praktyki oraz setki klientów wypracowuje repertuar najskuteczniejszych ruchów mających zadowolić skrypty wyszukiwarki. W związku z różnicami w podejściu, każda agencja będzie miała także inne ceny oraz sposoby rozliczania się z usługobiorcami. Możemy więc trafić na model miesięcznego abonamentu, ale też umowy zakładające zapłatę po wykonanym celu. Co jednak istotniejsze, nie warto rozglądać się za najtańszym pozycjonowaniem lub takim, które oferuje natychmiastowe efekty. Im niższa cena i szybszy rezultat, tym większe ryzyko, że wybrany przez nas fachowiec działa wbrew zaleceniom Google – co na dłuższą metę może kosztować nas znacznie więcej nakładów przy odkręcaniu kar i banów od wyszukiwarki – przypomina SEOwiec z wrocławskiego Afterwebu. Koszty walki o pozycje w szanowanych i sprawdzonych agencjach rozpoczynają się od kilkuset a kończą na kilku tysiącach złotych – wszystko zależy od planów i rozmachu klienta.

W wyborze idealnej firmy, która poradzi sobie z naszym SEO i pozycjonowaniem, pomoże rozejrzenie się w ilości certyfikatów lub referencji klientów z podobnych gałęzi rynku. Możemy jednak również całkowicie ominąć pozycjonowanie i od początku do końca oprzeć widzialność marki o reklamy Pay Per Click, które oprócz natychmiastowych rezultatów pozwolą na wygodną kontrolę nakładów finansowych i płacenie jedynie za kliknięcia zainteresowanych klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%