Zamknij

ANWIS inspiruje Europę. Zobacz, co pokazali na targach w Stuttgarcie

09:36, 15.05.2018 | artykuł sponsorowany
Fot. materiały promocyjne

Firma ANWIS podbiła międzynarodowe targi R+T w Stuttgarcie. Firma zbudowała niezwykłe stoisko, które zachwyciło zwiedzających i organizatorów oryginalnym, nowoczesnym wyglądem oraz prezentowanymi na nim produktami.

Targi R+T w Stuttgarcie, to największy tego typu event w Europie związany z branżą osłonową. Dla producentów rolet i dekoracji okiennych to doskonałe miejsce do budowania wizerunku, prezentacji produktów i świetny moment na pokazanie nowości oraz zebranie opinii na ich temat. W dobie Internetu R+T wciąż pozostaje bardzo ważnym wydarzeniem branżowym, dającym możliwość poznania oferty i planów konkurencji, podpatrzenia trendów oraz pozyskania partnerów biznesowych.

Tegoroczna edycja odbyła się w 10 halach swoją ofertę prezentowało 1027 wystawców. Targi odwiedziło ok. 66 tys. zwiedzających z całego świata. W takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć marki ANWIS.

- Pojechaliśmy z konkretnym celem - pokazać nasz potencjał, jako wiarygodnego partnera w biznesie, który buduje swoje przewagi w dostarczaniu wysokiej jakości produktów. Odzwierciedleniem tego miała być prezentacja targowa. Mając na uwadze strategię firmy, przygotowaliśmy stoisko zgodne z najnowszymi trendami, które pojawiają się we wnętrzach. Jego głównym zadaniem było stworzenie idealnej, nowoczesnej oprawy dla
naszej aktualnej oferty produktowej, jak również nowości, które były najmocniejszym akcentem naszej ekspozycji - mówi Agnieszka Gołębiewska z firmy ANWIS.

Główna idea stoiska powstała w czerwcu 2017 r., czyli na 10 miesięcy przed rozpoczęciem targów. Finalny projekt był udoskonalany ponad 10 razy, aby stał się prawdziwym manifestem marki ANWIS na targach, a jednocześnie był perfekcyjny w każdym calu. Projekt wykonała współpracująca z firmą ANWIS od dziewięciu lat mgr inż. arch. Marzena Michalska.

160 m2 stoiska przybrało formę nowoczesnej bryły, która ma symbolizować dom - naturalne środowisko do prezentacji osłon ANWIS. Wybrano trzy główne materiały do zabudowy stoiska: beton, sklejkę topolową oraz lakierowaną na czarno stal. Warto podkreślić, że nie są to typowe i często używane materiały w zabudowie stoisk targowych. Ściany stoiska zyskały betonową elewację wykonaną z 1150 zabetonowanych pasków sklejki o różnej grubości. Taki zabieg stworzył dynamiczną fasadę imitującą swoim wyglądem żaluzje.

Produkty grają pierwsze skrzypce

W ścianach - „elewacji domu” zostały umieszczone produkty, ale ich rozmiary zostały celowo przeskalowane. W dziewięciu otworach okiennych zawisły nowoczesne osłony, które były zamontowane z dwóch stron – od wewnątrz i zewnątrz. Nowości firmy ANWIS zostały dodatkowo wyeksponowane na dwóch ekspozytorach tuż przy głównym wejściu stoiska. Dodatkowo na jednej ze ścian zamontowano żaluzję drewnianą. Mimo, że znajdowała się w głębi stoiska robiła niesamowite wrażenie na zwiedzających. Czarne, drewniane lamele mocno wybijały się na szarym, betonowym tle.

Łącznie na ekspozycji zainstalowano 43 produkty marki ANWIS, w tym: 13 produktów w osłonach zewnętrznych oraz 30 w osłonach wewnętrznych. Na ekspozycji znalazło się wiele nowości produktowych w tym m.in.: żaluzja drewniana XL, żaluzje bambusowe 50 mm, żaluzje drewniane z nowej kolekcji drewna Ashen oraz Faux Wood, nowe drabinki, a przede wszystkim dwie nowości – żaluzja plisowana EVIE (w systemie VS oraz F), a także żaluzja aluminiowa JUUN. Wszystkie prezentowane produkty posiadały rozwiązania spełniające normę child safety.

Produkty ANWIS były również widoczne w formie galerii zdjęć oraz obecne w aplikacji z rozszerzonej rzeczywistości, która umożliwiała wirtualny spacer po domu z produktami ANWIS. Wykorzystanie najnowszej technologii HTC VIVE z zaprojektowanych wnętrzem oraz interaktywnymi produktami (możliwość sterowania produktami oraz zmiana kolorów), dla wielu klientów był jednym z pierwszych doświadczeń z wirtualną rzeczywistością.

Zamiast tradycyjnych stołów do rozmów biznesowych na stoisku umieszczono ogromną ladę informacyjną wykonaną ze sklejki topolowej. Dzięki podświetleniu od dołu potężny monolit o długości 7 m zyskał lekkość. Lada kryła w sobie niespodziankę – aranżację z ponad 60 roślin zielonych, przygotowaną we współpracy z kwiaciarnią Kwiaty i Miut. Nad ladą zawisła potężna dekoracja z drewnianych kół wyciętych laserowo, które swoją formą nawiązywały do kształtu logo ANWIS. Bardzo ważnym punktem stoiska i akcentem marki była podświetlana fotografia o wymiarach 7 m x 4 m. Stoisko firmy było również wyposażone w VIP room, który nawiązywał klimatem do całego stoiska. Szyku i elegancji dodawały dwie lampy Aim firmy Flos, zaprojektowane przez R. & E. Bouroullec. Pokój miał loftowy i elegancki pazur.

Project manager Nicola Styczyńska tak mówi o procesie akceptacji stoiska targowego przez Targi w Stuttgarcie:

- Nasz projekt stoiska dla firmy ANWIS był unikalny nawet w ocenie inspektorów targowych w Stuttgarcie i to od samego początku. Dwa punkty mające ogromne znaczenie dla designu stoiska były poddawane w wątpliwość. Projekt stoiska został oceniony jako „za bardzo zamknięty” to jest, że „powinniśmy znacząco zredukować procent zabudowy ścian na każdej stronie stoiska, aby otworzyć je na zwiedzających". Na szczęście udało się uzyskać kompromis i przekonać obsługę techniczną, że ściany są nam bardzo potrzebne do prezentacji produktu i że wnęki okienne, w których są zamontowane produkty, wręcz otwierają stoisko na gości targowych. Drugim punktem technicznym, poddanym pod zmianę była waga podwieszenia. Pomimo zastosowania się do regulacji technicznych w ocenie inspekcji – było to za dużo. Dobraliśmy lżejsze materiały, przedstawiliśmy obliczenia statyczne i udało nam się uzyskać akceptację stoiska. Na sam koniec otrzymaliśmy miłego e-maila od niemieckiej ekipy targowej „Gratulujemy pomysłu i wytrwałości w walce o projekt. Życzymy powodzenia w budowie”.

Targi T+R okazały się dla firmy ANWIS wielkim sukcesem, a dla zwiedzających ogromną inspiracją. Jeśli Ty również szukasz inspiracji, wejdź na www.anwis.pl i zapoznaj się z ofertą firmy.

(artykuł sponsorowany)
© zyciesiedleckie.pl | Prawa zastrzeżone